معاون امور عمرانی استاندار تاکید کرد:
معاون عمرانی استاندار در نشست شهرداران استان بر ضرورت استفاده از ظرفیت مشارکت های مردمی در برگزاری با شکوه کنگره شهدا تاکید کرد.
کد خبر: ۶۷۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 23 October 2018

استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین ضروری است

به گزارش تابناک قزوین،"علی فرخزاد" معاون عمرانی استاندار در نشست شهرداران استان قزوین که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، افزود: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان تنها می تواند گامی کوچک در جهت همه از خودگذشتگی و فداکاری های شهدای انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه کنگره سه هزار شهید استان قزوین تحول و رویدادی است که می تواند مردم ما را از شرایط حساس کشور عبور دهد، تاکید کرد: برگزاری برخی همایش و برنامه ها مانند تشییع شهدا، شب خاطره شهید، یادواره ها و گرامیداشت شهدا در طول سال نیز برای گذر از رویدادهای بحرانی صورت می پذیرد.

فرخزاد در ادامه به برگزاری هرچه باشکوه کنگره سه هزار شهید استان تاکید و اضافه کرد: ما معتقدیم در چنین رویدادهای فرهنگی باید نقش مردم، خیران، سازمان های مردم نهاد بیش از دولت باشد چرا که شهدا برخاسته از آنان بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه استان قزوین تنها به شهر قزوین محدود نمی شود، تصریح کرد: تمامی نقاط دور و نزدیک استان باید به بهترین شکل ممکن از برگزاری این رویداد مهم فرهنگی مطلع بوده و تبلیغات مناسبی نیز در آنها توسط فرمانداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها و شوراهای اسلامی صورت پذیرد. به گفته وی، به زودی تیم ارزیابی برای کنترل و راهنمایی به بخش های استان اعزام خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: البته برای تبلیغات گسترده این مراسم معتقد به صرف هزینه های زیاد نیستیم چرا که معتقدیم بسیاری از کارها می تواند با مدیریت صحیح پیش برود. این مسئول اضافه کرد: برنامه ریزی در خصوص سرویس های ایاب و ذهاب با استفاده از ناوگان عمومی، تکمیل المان شهدا در شهرها، تجلیل از خانواده های معزز شهدا، نصب بنر و تعویض تصاویر شهدا به همراه نورپردازی های لازم از جمله کارهایی است که مسئولان شهرستانی تا پیش از برگزاری این کنگره باید نسبت به انجام آن اقدام کنند.

وی در پایان یادآور شد: از شهرداران می خواهیم تا نسبت به ورودی و خروجی شهرها در جهت اطلاع رسانی از این کنگره و جاسازی مناسب تابلوها و تصاویر شهدا جهت اطلاع رسانی مردم، به خصوص مسافران بین راهی اقدامات لازم را به عمل آورند.

گفتنی است،در ادامه این نشست، تعدادی از شهرداران حاضر در جلسه اقدام به ارایه گزارش در خصوص اقدامات به عمل آمده برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان کردند. کنگره سه هزار شهید استان از 20 تا 24 آبان ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار