نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در سالگرد شهید آقائی گفت: شهدا آمر به معروف و ناهی از منکر بودند و اجرای عدالت از اهداف والای آنها بود.
کد خبر: ۶۷۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 23 October 2018

به گزارش تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در سی و هفتمین سالگرد شهید ترور، شهید مرتضی آقائی که در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار شد، اظهار کرد: وقتی سخن از شهدا می‌شود، یاد و خاطره شهدا و آرمان‌های آن عزیزان برای ما تداعی می‌شود.

 وی با بیان اینکه آرمان‌های شهدا برگرفته از آرمان‌های انبیاء (ع) و قرآن بود، تصریح کرد: آرمان‌های والای شهدا که برگرفته از آرمان‌های انبیاء (ع) و قرآن بود، انقلاب را به پیروزی رساند و به آن تداوم بخشید.

 امام جمعه قزوین بیان کرد: عده‌ای در سال 53 در تحلیل های خود می گفتند اگر تا صد سال آینده ما شرایط فلسطین را پیدا کنیم، پیشرفت بسیار خوبی داشته‌ایم اما همگان دیدند بخاطر رشادت‌ها و فداکاری‌های انقلابیون و شهدا انقلاب در سال 57 به پیروزی رسید و امروز فلسطین از انقلاب ما الهام می‌گیرد.

 

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: نگاه اجمالی به آرمان‌های شهدا نشان می‌دهد که اجرای «عدالت» از اهداف والای شهدا بود و آنها همواره برای تحقق آرمان‌های انبیاء (ع) که یکی از مهمترین آنها اجرای عدالت بود، استوار بودند.

 وی در ادامه با تأکید بر اینکه قرآن نازل شد تا قسط و عدل در جامعه دیده شود، افزود: قرآن آمده است تا فاصله کوخ نشین با کاخ نشین را از میان بردارد، عدالت را رشد دهد و فاصله طبقاتی را از بین ببرد.

 آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: آرمان امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا تحقق عدالت بوده و هست و اگر امروز شاهد برخی بی‌عدالتی‌ها هستیم بخاطر سوء مدیریت و نفوذ منافقان است که امر به منکر و نهی از معروف می‌کنند.  

 امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه شهدا آمر به معروف و ناهی از منکر بودند، عنوان کرد: مؤمنان برخلاف منافقان امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند چرا که امام علی (ع) فرموده‌اند اگر کوتاهی در این فریضه مهم دین صورت بگیرد، پست‌ترین‌ها بر شما مسلط خواهند شد.

 وی اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و مقاومت منطقه با قدرت در مقابل صهیونیست‌ها ایستاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار