مدیرکل امور شهری استانداری قزوین:
مدیرکل امور شهری استانداری قزوین گفت: شهرداران با بسیج همه امکانات خود برای فضاسازی و برگزاری باشکوه کنگره سه هزار شهید استان قزوین همت کنند
کد خبر: ۶۷۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 22 October 2018

شهرداران امکانات خود را برای برگزاری کنگره شهدا بسیج کنندبه گزارش تابناک قزوین،"ایرج زاهدپور" در جلسه هماهنگی شهرداران استان در خصوص برگزاری کنگره سه هزار شهید استان روز دوشنبه در سالن مدیریت بحران استان برگزار شد، گفت: در آستانه پیاده روی اربعین حسینی یک موکب در شهر آوج برپا خواهد شد که خدمات مناسبی به زائران ارائه خواهد شد.

وی افزود: در این موکب برای زائران عبوری پیش بینی لازم صورت گرفته است در نتیجه از شهرداران انتظار داریم با کمک های خود بستر خدمت رسانی بیشتر به زائران را مهیا کنند.

مدیرکل امور شهری استانداری قزوین بیان کرد: در آستانه کنگره سه هزار شهید استان قزوین بستر مناسبی برای این مراسم مهیا شده و هر هفته یک جلسه برگزار شده تا در ۲۰ روز مانده از امکانات موجود هستیم.

وی بیان کرد: با بسیج همه امکانات امیدواریم کنگره سه هزار شهید استان در شان شهدا برگزار شود. جلسه هماهنگی شهرداران استان در خصوص برگزاری کنگره سه هزار شهید استان روز دوشنبه در سالن مدیریت بحران استان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار