سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین:
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان از نواخته شدن زنگ ایمنی مدارس هفته اول آذرماه در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 22 October 2018

زنگ« ایمنی مدارس» در قزوین نواخته می‌شودبه گزارش تابناک قزوین،قدرت‌الله مهدیخانی در جلسه هماهنگی اعضای برگزارکننده زنگ ایمنی مدارس که هرساله در هفته اول آذرماه، در سطح مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود،اظهار کرد: این طرح ملی که با مشارکت سازمان مدیریت بحران، جمعیت هلال‌احمر و سازمان آموزش‌وپرورش در تمامی مدارس کشور و در تمام سطوح تحصیلی برگزار می‌شود، که طرح فراگیر و ارزشمندی است.

وی افزود: با اجرای درست و کامل این طرح، تمامی گروه‌های هدف مشتمل بر دانش آموزان و خانواده آنان، از آموزش‌های ارزشمندی ازجمله، شناخت خطرات تهدیدکننده در هنگام زلزله، راهکارهای ایمن‌سازی غیر سازه‌ای در ساختمان‌ها، اصول پناه گیری، تخلیه اضطراری، امداد و نجات بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان ادامه داد: دانش آموزان در سطوح مختلف تحصیلی، مناسب‌ترین گروه هدف جهت ترویج فرهنگ ایمنی و مقابله در جامعه هستند.

وی گفت: همه‌ساله با هماهنگی دستگاه‌های مذکور، این طرح در کشور و استان برگزار می‌شود که بازخوردهای مناسبی نیز در سطح جامعه داشته است.

مهدیخانی در پایان اظهار امیدواری کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های به‌موقع و صحیح، آموزش‌های لازم به گروه هدف منتقل و گامی مؤثر در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی و مقابله با زلزله در جامعه برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار