جانشین سپاه صحاب الامر (ع) قزوین:
جانشین سپاه صحاب الامر (ع) قزوین گفت: پنج اجلاسیه، یک نمایشگاه و میزبانی از چهار هزار میهمان برای کنگره سه هزار شهید استان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۶۷۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 22 October 2018

پنج اجلاسیه در کنگره سه هزار شهید قزوین پیش بینی شده استبه گزارش تابناک قزوین، سرهنگ پاسدار عباس برزگر روز دوشنبه در نشست هماهنگی شهرداران استان قزوین که در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برپا شد، افزود: همه ما موظف به تکریم از شهدای انقلاب هستیم چرا که همه آنها متعلق به مردم و نظام مقدس اسلامی هستند.

وی با اشاره به برگزاری 200 یادواره شهید در سطح استان قزوین، تاکید کرد: تاکنون ضمن دیدار و سرکشی از یک هزار و 500 خانواده شهید، با کمک شهرداری ها و بخشداری های استان تصاویر شهدا را در تمامی شهرها نصب و عکس ها و المان هایی را که نیازمند به بازسازی بودند را به انجام رسانده ایم.

این مسئول با اشاره به حضور یک هزار و 500 دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل در قزوین، اظهار کرد: محل برگزاری کنگره گنجایش تنها چهار هزار نفر را داشته و همه انتظار حضور در این مراسم را دارند و از این رو زمینه حضور برای همه باید تا حدودی فراهم شود. 

مدیرکل امور شهری استانداری قزوین نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه اقدامات شایسته و مناسبی از سوی شهرداران استان در جهت برگزاری باشکوه این مراسم صورت گرفته و امیدواریم بخش های باقیمانده نیز تا روزهای آینده به انجام برسد.

ایرج زاهدپور با اشاره به نزدیکی مراسم اربعین حسینی، افزود: خوشبختانه موکب مناسبی در شهر آوج برای پذیرایی از زائران حرم حسینی مهیا شده و از شهرداران می خواهیم بستر مناسبی را برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائران را فراهم کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار