مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: شبکه قزوین در برگزاری کنگره 3000شهید استان با تمام بضاعت خود به برنامه سازی و اطلاع رسانی در رابطه با این رویداد ارزشمند می‌پردازد.
کد خبر: ۶۷۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 22 October 2018

مستند «ماموریت در ساحل نیسان» از شبکه قزوین پخش می‌شودسعید انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: شبکه قزوین در بخش‌های مختلف سیما، صدا و خبر برنامه‌های ویژه ای را برای کنگره شهدای قزوین آماده پخش کرده است.

وی بیان کرد: شبکه قزوین در برگزاری کنگره 3000شهید استان با تمام بضاعت خود به برنامه سازی و اطلاع رسانی در رابطه با این رویداد ارزشمند می‌پردازد. 

مدیرکل صدا و سیمای قزوین  با اشاره به برنامه‌های سیمای مرکز قزوین افزود: تولید مستندهای فاخر دفاع مقدس همچون «مردان هور» دايره المعارف هشت سال دفاع مقدس در محدوده جغرافیای است که در 72 قسمت 30 دقيقه‌اي تولید شده است.

به گفته وی،مستند «ماموریت در ساحل نیسان» که روایتگر خاطرات سرداران و فرماندهان لشگر 16 زرهی استان در جنگ تحمیلی است، بخشی از کارنامه شبکه قزوین در این حوزه است.

این مسئول بیان کرد: تا زمان برگزاری کنگره شهدا تولید و پخش ویژه برنامه‌های یادواره شهدای استان، پخش مستندهای فاخر شهدای مدافع حرم قزوین تحت عنوان «من و حمید»، «راه شیری» و «رسول» ادامه دارد.

وی گفت: پخش مستند «مردان مقاومت» با موضوع معرفی عملیات‌هایی که رزمنده‌های قزوین در آن حضور داشتند از جمله ویژه برنامه‌های سیمای مرکز قزوین برای این ایام خواهد بود. 

تولید و پخش ویژه برنامه زنده مختص کنگره 3000شهید استان قزوین

انبارلویی به دعوت از کارشناسان و دبیران کمیته‌های 21گانه کنگره شهدا در برنامه‌های روتین شبکه همچون «صبح بخیر قزوین»، «خانه ما» و «هم محلی» تا زمان برگزاری کنگره اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها در فواصل مختلف از منظر نگاه خود به این رویداد می‌پردازند.

وی اضافه کرد: تولید و پخش ویژه برنامه زنده مختص کنگره 3000شهید استان در دستور کار سیمای مرکز قزوین است. 

این مسئول اذعان کرد: در حوزه صدا برنامه صبحگاهی «زندگی سلام» با مسئول یکی از کمیته‌های برگزاری کنگره برای سوال از کم و کیف برگزاری این رویداد ارتباط برقرار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار