استاندار قزوین در آیین تجلیل از مدال آوران قزوینی مسابقات پاراآسیایی:
عبدالمحمد زاهدی در آیین تجلیل از مدال آوران قزوینی مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا گفت:افتخارآفرینی مدال آوران ورزشی با هیج چیزی قابل ارزش گذاری نیست.
کد خبر: ۶۷۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 22 October 2018

افتخارآفرینی مدال آوران ورزشی با هیج چیزی قابل ارزش گذاری نیستبه گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی در آیین تجلیل از مدال آوران قزوینی مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا افزود: سال جاری برای جامعه ورزشی کشور و استان افتخارآمیز بود و موجب شد تا توجه و مسئولیت ما نسبت به قهرمانان خود بیشتر شود.


وی به درخشش ملی پوشان قزوینی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: این موضوع تلاش و پشتکار زیاد و استعداد بالای قهرمانان ما را بار دیگر به اثبات رساند.


استاندار قزوین با بیان اینکه نمی توان با اهدای هدایای مالی زحمات و تلاش های شبانه روزی قهرمانان ملی را پاسخ گفت اما به رسم یادبود در این مراسم از آنان تجلیل می کنیم.


زاهدی بر حمایت هرچه بیشتر از قهرمانان ورزشی ملی تاکید کرد و افزود: این عزیزان پرچم کشورمان را در میادین جهانی و بین المللی به اهتزاز درمی آورند که قابل ارزش گذاری با چیز دیگر نیست.


در پایان این مراسم از علیرضا قورچی بیگی، حسین فرزانه، محسن و سمیرا جلیلوند مدال آوران ملی پوش قزوینی مسابقات پاراآسیایی و دیگر ورزشکاران، مربیان و داور اهل استان حاضر در این رقابت ها تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار