رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در سال جاری 301 درخواست رونق تولید در قزوین ثبت شده که تاکنون 15 مورد تسهیلات به مبلغ 277 میلیارد ریال پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۷۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 20 October 2018

301 درخواست رونق تولید در قزوین ثبت شدبه گزارش تابناک قزوین، علی پرزحمت روز شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری قزوین برگزار شد افزود: از تعداد 301 درخواست رونق تولید تاکنون 108 مورد در کارگروه تخصصی مصوب شده و به بانک ها برای پرداخت تسهیلات معرفی شده اند. 


این مسئول اضافه کرد: 163 درخواست رونق تولید در بخش صنعت و معدن، 136 درخواست در بخش جهاد کشاورزی و 2 فقره در بخش گردشگری ثبت شده است.


وی گفت: تاکنون 12 فقره تسهیلات رونق تولید با 246 میلیارد ریال در بخش صنعت و معدن و سه فقره در بخش کشاورزی با 31 میلیارد ریال بوده و در بخش گردشگری هنوز پرداختی صورت نگرفته است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: از میزان تعداد پرداخت تسهیلات رونق تولید بانک های ملی،صادرات و بانک ملت بیشترین میزان پرداختی ها را داشته اند و مابقی بانک ها نیز در رتبه های بعدی قرار می گیرند.


وی با بیان اینکه 280 فقره درخواست تسهیلات بازسازی و نوسازی در استان ثبت شده است، افزود: تاکنون 20 فقره به مبلغ 550 میلیارد ریال توسط بانک های سپه ،رفاه، تجارت، ملت و صنعت و معدن پرداخت شده است.


در ادامه این جلسه مشکل چند واحد تولیدی با حضور استاندار قزوین و مدیران بانک های عامل در استان مورد بررسی قرار گرفت.


استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار