استاندار قزوین:
استاندار قزوین در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان، یکی از مولفه‌های پیروزی در جنگ تحمیلی را اشاعه ی فرهنگ ایثار و شهادت و به عنوان فرهنگ متعالی انسانی دانست و بر ترویج آن که موجب زنده نگه داشتن یک ملت می‌شود، تاکید کرد.
کد خبر: ۶۶۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 20 October 2018

فرهنگ ایثار و شهادت، ملت را زنده نگه می‌داردبه گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی، رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان و استاندار قزوین در جلسه شورای ترویج و توسعه‌ی فرهنگ ایثار  گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی است و از اهمیت بسزایی برخوردارست.


وی افزود: از زمان پیروزی دفاع مقدس تاکنون هر چقدر جلو حرکت کردیم فرهنگ ایثار و شهادت به فراموشی سپرده شد و این فرهنگ رنگ باخت.


زاهدی گفت: ایثار به معنی آن است که به خاطر اهداف بلند انقلاب اسلامی از خود بگذریم و با هم نوع‌دوستی و همبستگی در تحقق این اهداف کمک کنیم.


استاندار قزوین افزود: ابعاد مختلف ایثار گسترده است و باید به آن توجه ویژه‌ای کرد تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه اشاعه دهیم.


این مسوول گفت: برخی از خدماتی که به ایثارگران ارایه می‌شود در قالب قوانین است و این موضوع هیچ ربطی به فرهنگ ایثار و شهادت ندارد.


رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان گفت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس بدون حساب و کتاب به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند، این به معنی فرهنگ ایثار و شهادت است و ما چنین فرهنگی را می‌خواهیم.


زاهدی افزود: یکی از مولفه‌های پیروزی ما در جنگ تحمیلی، اشاعه ی فرهنگ ایثار و شهادت است که به عنوان فرهنگ متعالی به شمار می‌آید و ترویج آن موجب زنده نگه داشتن یک ملت می‌شود.


وی گفت: باید در ابعاد مختلف فرهنگی و ترویجی بیشتر کار کنیم تا بتوانیم ضمن زنده نگه داشتن روحیه ی انقلابی ملت، در برابر دشمنان پیروز باشیم.


استاندار قزوین گفت: همچنین مسوولان باید در انجام دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران همت مضاعفی داشته و اجرای مستمر این برنامه در دستور کار آنها باشد.


وی افزود: در جریان تحقق این دیدارها این ما مدیران هستیم که احتیاج به دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران داریم تا بیشتر با سیره‌ی شهدا و خانواده‌های آنها آشنا شویم و وظایف‌مان را به درستی انجام داده و در امور اداری مان کوتاهی نکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار