️ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین خبر داد:
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوين از کشف 10 کيلو گرم مواد مخدر طی یک عملیات پلیس در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 18 October 2018

کشف 10کیلوگرم تریاک در قزوینسرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه "قزوین-زنجان"، به یک دستگاه "پژو 405" با یک نفر سرنشین مشکوک و دستور ایست صادر کردند. 

وي افزود: راننده "پژو 405" بدون توجه به ایست پلیس به سمت شهرک "مینودر" به صورت خلاف جهت متواری شد که پس از تعقیب ماموران با یک دستگاه خودروی "وانت پیکان" برخودرد و راننده از خودرو پیاده و متواری شد. 

️ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان تصریح کرد: متهم پس از طی مسافتی توسط ماموران دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار 10 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد. 

این مسئول با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف 100 راس دام فاقد مجوز حمل در تاکستان

سرهنگ رسول فراهانی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران یگان امداد این شهرستان، حین گشت زنی در عوارضی تاکستان-قزوین به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند. 


وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون، 100 راس دام گوسفند بدون مجوز حمل کشف کردند. 


فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه ارزش برآورد شده این محموله توسط کارشناسان 800 میلیون ریال است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و دام های فاقد مجوز حمل به اداره دامپزشکی تاکستان تحویل داده شد. 


شهرستان تاکستان با مرکزیت شهری به همین نام در 45 کیلومتری غرب قزوین واقع شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار