مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین:
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین از اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 16 October 2018

500 برنامه فرهنگی و ورزشی در قزوین اجرا می شود

به گزارش تابناک قزوین،عباس علایی مقدم در این باره اظهار کرد: برنامه های متنوع و گسترده هفته تربیت بدنی و ورزش امسال از پنجشنبه ۲۶ مهرماه لغایت چهارشنبه ۲ آبان ماه در سطح استان قزوین به اجرا درخواهد آمد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه ورزش همگانی و توسعه همه جانبه این بعد مهم ورزش اظهار کرد: قطعا برنامه ریزی برای توسعه و ایجاد شرایطی برای همگانی کردن ورزش می تواند سلامتی و تندرستی مردم را به دنبال داشته باشد و در همین راستا اداره کل سعی کرده است علاوه بر برنامه ریزی دراز مدت، بیشتر برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش را حول محور همگانی کردن ورزش برنامه ریزی کند.

علایی مقدم افزود: یکی از اهداف مهم برای برگزاری هفته‌ تربیت ‌بدنی مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی در توسعه ورزش همگانی است که امیدوارم در طی زمان برگزاری هفته‌ تربیت ‌بدنی بتوانیم به این اهداف مهم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش پیاده روی ویژه مسئولین ارشد استانی، مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی استان و همچنین پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان، هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد از ساعت ۶:۳۰ صبح روزپنجشنبه ۲۶ مهرماه از مقابل تالار شهر قزوین تا گلزار شهدای گمنام در بوستان ملی فدک برگزار خواهد شد، ادای احترام به شهدای گمنام قزوین و قرائت زیارت عاشورا از برنامه های این همایش پیاده روی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد:در تمامی شهرستانها، شهرها، بخش ها و روستاها برنامه های فرهنگی ورزشی درنظر گرفته شده است ضمن اینکه هیئت های ورزشی استان در دو بخش بانوان و آقایان مسابقاتی را برگزار خواهند کرد.

وی ضمن اشاره به تجهیز خانه های ورزش روستایی در سطح استان؛ ادامه داد:در ماههای گذشته با حضور خانم محمدیان معاون وزیر ورزش و جوانان ۳۱ خانه روستایی در سطح استان تجهیز شد و در هفته تربیت بدنی و ورزش نیز ۳۶ خانه های روستایی در سطح استان تجهیز خواهند شد.

 



 

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با اشاره به درخشش خیره کننده ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان در بازیهای آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا افزود:۱۸ نماینده شایسته قزوینی در این ۲ رویداد مهم شرکت داشتند که موفق شدند برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان،۴ مدال در بازیهای آسیایی و ۴ مدال در بازیهای پاراآسیایی کسب کنند که این افتخار بسیار ارزشمند، وظیفه اداره کل ورزش و جوانان استان را در المپیک ۲۰۲۰ توکیو دوچندان خواهد کرد زیرا با المپیکی شدن کاراته و سنگنوردی، استان قزوین از استانهای مهم و تاثیرگذار در کسب مدال در المپیک آینده محسوب می شود.

وی در ادامه ضمن تمجید از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در بحث ورزش و جوانان و حمایت های صورت گرفته در این حوزه مهم و تاثیرگذاربویژه در بخش عمرانی و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی، افزود:با همکاری بسیار ارزشمند مقام عالی وزارت و مجموعه معاونین و مدیران وزارت ورزش و جوانان؛ استانداری قزوین، نمایندگان مردم استان در مجلس و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین، تمامی پروژه های نیمه تمام ورزشی استان فعالیت عمرانی خود را آغاز کرده اند و سالن ورزشی ۶ هزارنفری قزوین بعنوان یکی از مهمترین پروژه های ورزشی استان و کشور نیز فعالیت خود را آغاز کرده است و امیدواریم با همت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مسئولین استانی این پروژه مهم ورزشی تا اواسط سال آینده به بهره برداری برسد.

علایی مقدم، تجدید میثاق جامعه ورزشی استان با آرمانهای شهدای والامقام انقلاب اسلامی در گلزار شهدای قزوین، دیدارجامعه ورزش با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه قزوین، نشست خبری، دیدارو تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار استان، برگزاری مراسم بدرقه تجهیز ۳۶ خانه روستایی در سطح استان، برگزاری مراسم اختتامیه رقابت های ورزشی کارمندان دولت استان و همچنین برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان قزوین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار