مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین:
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین گفت:دیدگاه ها و صداهای متفاوت در برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان شنیده شود.
کد خبر: ۶۶۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 15 October 2018

صداهای متفاوت در برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان شنیده شودبه گزارش تابناک قزوین،نشست مشترک رسانه های استان و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی برای تبادل نظر در خصوص کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین روز دوشنبه با آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین،نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج استان،مدیران کل دفاتر امور اجتماعی  و سیاسی استانداری قزوین،  برزگر جانشین سپاه صاحب الامر (عج) و جمعی از مدیران دستگاه ها در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

نصرت الله علیرضایی در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ شهادت باید ما را ازتعلقات نفس،خودمحوری و وابستگی به امور دنیوی و مادی دور کند، اظهار کرد: کنگره سه هزار شهید تلنگر و تذکری است در راه اندازی وبسط گفتمان ایثار و شهادت یک حرکتی در سطح وسطع جامعه به شکل ماندگار ایجاد شود؛فرهنگی که ساده زیستی و ساده پوشی، اخلاق محوری،گذشت و بزرگواری،سعه صدر،به رسمیت شناختن تکثر و چندصدایی، مدارا و عبور از تنگ نظری ها از اجزا و عناصر اصلی این فرهنگ می باشد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین گفت: برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید در استان باید جامعه را به سمت ترویج گفتمان ایثار و شهادت وتقدم منافع ملی بر منافع شخصی و جناحی،حرکت بر محور مشترکات وپرهیز از فردگرایی افراطی رهنمون سازد.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یعنی از مخالفت ها و انتقادها آشفته نشویم و ظرفیت خود را توسعه ببخشیم و فضایی فراهم کنیم که همه بتوانند از دیدگاه ها و منظرهای مختلف نظرات خود را بیان کنند و برای این هدف باید مثل شهیدان دریا دل و دریاصفت باشیم که با فراخی و سعه صدر با همه برخورد می کردند و ما امروز به این صفت و روحیه نیازمندیم.

علیرضایی گفت:روابط عمومی ها به عنوان ابزار اطلاع رسانی در دستگاههای دولتی و رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی و بخش خصوصی با تولید محتوا در قالب های مختلف فضای استان را برای برگزاری کنگره سه هزار شهید آماده کنند تا به دستاوردهایی برسیم تا این رخداد فرهنگی از حالت یک اتفاق و سمبل به یک سنت فرهنگی و اجتماعی در جامعه و در بین نسل جوان تبدیل شود.

 دبیر شورای اطلاع رسانی استان بیان کرد: تفاوت و تکثر از ویژگی های جامعه معاصر است لذا باید  فضا و بستر را برای انعکاس و بیان صدای مخالف فراهم کنیم ،دیدگاه ها را بشنویم،انتقادپذیر باشیم و فضایی فراهم کنیم که کاستی ها و نواقص گفته شود و جامعه را به سمتی نبریم که همه راه و روش صم بکم و بدون اظهار نظررا در پیش بگیرند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین یادآور شد: در تولید محتوا کاستی داریم باید با استفاده از زبان هنر و قلم بتوان دغدغه ها را مطرح کر تا این رویداد با کمترین ایراد و بیشترین دستاورد برگزار شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر به منظور برگزاری مطلوب این کنگره در تولید محتوا کاستی هایی داریم و باید هرچه بیشتر از ظرفیت رسانه ها استفاده کنیم و تمام رسانه ها،خبرنگاران و روزنامه نگاران،روابط عمومی ها در این خصوص پیشقدم شوند و منتظردریافت محتوا از جایی یا کسی نباشند .

علیرضایی بیان کرد: اگر به سمت شکل گیری این  فضا در استان حرکت کنیم، گفتمانی با تکیه بر یک سلسله باورهای فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در استان شکل می گیرد که از دستاوردهای برگزاری کنگره می باشد و ملازم با توسعه و پیشرفت استان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار