دبیر ستاد مردمی اربعین قزوین:
دبیر ستاد مردمی اربعین قزوین گفت: 500 خادم از استان در قالب 69 موکب در ایام اربعین به زائران حسینی (ع) خدمت خواهند کرد.
کد خبر: ۶۶۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 14 October 2018

500 خادم از قزوین به زائران اربعین حسینی (ع) خدمات می دهندسعید خورشیدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار تابناک قزوین با اعلام این خبر افزود: علاوه بر این 500 خادم، 40 روحانی نیز با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین در موکب ها حضور پیدا می کنند و در امور مذهبی و فرهنگی به زائران اربعین حسینی (ع) خدمات خواهند داد.


وی با اشاره به خدمات مختلف موکب ها به زائران حسینی (ع)،گفت: موکب های استان قزوین در بخش های اسکان، پذیرایی، پزشکی، تنظیف و فرهنگی خدمت ارایه می کنند.


دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی (ع) قزوین همچنین اضافه کرد: از 69 موکب استان قزوین که در این ایام به زائران خدمات ارایه می کنند، پنج موکب در داخل کشور و در شهرهای آوج، آبگرم و مهران مستقر می شوند و سایر در عراق استقرار خواهند یافت.


خورشیدی یادآور شد: نخستین گروه از خادمان موکب های استان قزوین پنجشنبه هفته گذشته به عراق اعزام شدند و گروه دوم نیز امروز راهی این کشور خواهند شد.


وی بیان کرد: خادمین موکب های استان در عراق تا پایان هفته جاری به این کشور اعزام می شوند تا از هفته آینده کار خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را به طور رسمی آغاز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار