دبیر ستاد تنظیم بازار استان قزوین خبر داد:
دبیر ستاد تنظیم بازار استان قزوین گفت: تا به امروز پنج هزار و 400 حلقه لاستیک ماشین های سنگین و 2 هزار و 100 لاستیک خودروهای سبک در قزوین توزیع شده است.
کد خبر: ۶۶۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 13 October 2018

7500 حلقه لاستیک در قزوین توزیع شدعلی پرزحمت روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری قزوین برگزار شد افزود: برای رفع مشکل کمبود لاستیک در بازار کشور تاکنون 200 هزار حلقه لاستیک وارد شده است که نقش موثری در تنظیم بازار این کالا ایفا خواهد کرد.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: در تامین لاستیک خودروهای سبک مشکل خاصی در بازار وجود ندارد ولی برای رفع کمبود لاستیک ماشین های سنگین هفته گذشته هزار و 200 حلقه در بازار عرضه شد.


وی با اشاره به بازرسی های صورت گرفته از سطح بازار و انبارها افزود: تا به امروز با همکاری دستگاه های نظارتی 75 هزار بازرسی در قزوین صورت گرفته که به تشکیل چهار هزار و 300 پرونده تخلفاتی در زمینه های کم فروشی، گرانفروشی، امتناع از عرضه کالا و ... منجر شد. 


این مسئول ادامه داد: سامانه انبارهای استان از یکم شهریورماه تکمیل شده است و 750 انبار استان بررسی و تحت نظر قرار گرفت. 


پرزحمت اضافه کرد: ستاد استانی احتکار و اختفا نیز در استان تشکیل شده است و با حضور دستگاه های امنیتی و اجرایی برای نظارت و بررسی بازار و انبارها اقدام می کند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: طبق گزارش ستاد تنظیم بازار کشور تاکنون 30 میلیارد دلار ثبت سفارش که عمده آن 25 قلم کالای اساسی و دارو است صورت گرفته و تا به امروز 26 میلیارد دلار برای تامین آنها تخصیص یافته است.


پرزحمت گفت:از گمرکات کشور نیز تا پایان شهریورماه 15 میلیون تن کالا به ارزش 21 میلیارد دلار ترخیص شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار