امام جمعه استان قزوین:
امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: ملت انقلابی ایران اسلامی و مقاومت اسلامی از FATF آسیبی نخواهد دید اما تصویب کنندگان FATF خوار و ضایع خواهند شد.
کد خبر: ۶۶۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 13 October 2018

تصویب کنندگان FATF خوار و ضایع خواهند شد/ ملت انقلابی ایران اسلامی و مقاومت اسلامی از FATF آسیبی نخواهد دید

به گزارش تابناک قزوین،آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به تصویب FATF در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: واقعاً جای تعجب است چگونه کسی که نماینده یک ملت عزتمند و مقتدر است کاری انجام می دهد که دور از عقل، منطق، ایمان، سیاست، هوشمندی و بصیرت است.

 وی افزود: برخی از نمایندگان مجلس بر خلاف منافع ملی و استقلال کشور و ملت، بر خلاف سوابق انقلابی و آرمان های شهدای به خون خفته‌یِ مظلومِ انقلاب و اسلام این اجازه را به خود دادند و FATF را به تصویب رساندند.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: اعتقاد راسخ داریم که تصویب FATF در مجلس فقط و فقط اقدام کنندگانش را خوار و ضایع می کند اما به عزت و اقتدار ملت انقلابی ایران اسلامی و مقاومت اسلامی در منطقه هیچ آسیبی نخواهد رساند.

 امام جمعه قزوین به تشریح مفاد CFT پرداخت و بیان کرد: CFT بخشی از قرارداد FATF محسوب می شود که در مجلس به تصویب رسید اما همچنان بخش های دیگری نیز در این قرارداد ننگین وجود دارد.

 وی عنوان کرد: کشوری که CFT را به تصویب می رساند، در حقیقت می پذیرد که هر گونه حمایت و کمک به تروریست ها ممنوع است؛ در وهله نخست ممکن است اینگونه تصور شود که مگر ما حامی تروریست هستیم که از تصویب آن نگران باشیم!

 آیت الله عابدینی ادامه داد: از نظر ما ترویست ها منافقینی هستند که حزب جمهوری اسلامی را منفجر کردند، دفتر نخست وزیری را منفجر کردند و به هیچ کسی رحم نکردند اما همین ها امروز مورد حمایت امریکا قرار دارند و از نظر امریکایی ها تروریست محسوب نمی شوند.

 خطیب جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امریکایی ها با حمایت از منافقان با آنها جلسه می گیرند تا منافقان را جانشین حکومت اسلامی کنند؛ آنها ده ها سال است که این آرزو را دارند و بسیاری از منافقان این آرزو را به گور بردند و باقی آنها نیز این آرزو را به گور خواهند برد و جمهوری اسلامی هر روز مقتدر تر از گذشته به راه خود ادامه می دهد.

 وی بیان کرد: در حالی که ما منافقان را تروریست می دانیم امریکایی ها می گویند آنها خواهان دموکراسی هستند و می خواهیم بر مردم ایران مسلط شوند. ما داعشی ها را تروریست می دانیم چرا که عراق و سوریه را نابود کردند اما امریکایی ها سید حسن نصرالله، مردم لبنان، مبارزان یمن، سردار سلیمانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست می دانند.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: زمانی که بدین اندازه تعریف تروریست در نگاه ما و دشمنان انقلاب تضاد دارد چرا باید این مصوبه ننگین را امضا کرد؟ آیا نمایندگان ما بدون درک و فهم درست از این موضوع این مصوبه را در مجلس امضا کردند؟

 امام جمعه قزوین گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان متوجه نبودند چه مصوبه ای را امضا کردند، عده ای دیگر هم معترف بودند که ترسیدند و امضا کردند، درحالی که متوجه نبودند زمانی که ما بیشتر بترسیم شجاعت دشمن افزایش می یابد.

 وی یادآور شد: امام راحل(ره) فرموده اند، دشمن مثل حیوان درنده است و اگر فرار کنیم ما را تعقیب می کند و اگر او را دنبال کنیم فرار خواهد کرد، تا امروز ما استکبار جهانی را دنبال کردیم و مقابل آنها ایستادیم تا فرار کردند؛ مثل شرایط امروز که درحال فرار از منطقه هستند.

 آیت الله عابدینی اذعان کرد: هرکجا که مسئولان ما عقب نشینی کردند و به جای مردم از روی ترس سخنی گفتند و منافقانه رفتار کردند دشمنان جسورتر شدند، آقایان نماینده مجلسی که راضی شدید این قرارداد ننگین را امضا کنید چرا ترس از امریکا و صهیونیست شما را به ذلت کشاند.

 خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: در قرآن کریم می خوانیم که یهود و نصارا از شما راضی نمی شوند هرچقدر که به آنها میدان عمل و باج بدهید، آنها طلب بیشتری می کنند، این موضوع در تاریخ ثابت شده است، دشمنان در هر فضایی که با ما همراه شوند به قدرت ما افزوده نمی شود بلکه ضعف و تزلزل در ما ایجاد می کنند.

 وی بیان کرد: مسئولان کشور نباید امید داشته باشند کسانی که با روح نفاق زندگی می کنند، بتوانند باری از دوش شما بردارند و در حماسه انقلاب با ما همراه شوند، گاهی یکی از مسئولان برجسته کشور در دانشگاه با ضعف و زبونی به دانشجویان می گوید اگر امریکا موشک خود را به سمت ما شلیک کند ما چه کار باید انجام دهیم!  این نگاه درحالی است که رهبری می فرمایند اگر دشمن غلطی کند ما تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: فردای روزی که قرار بود تیم هسته ای ایران برای مذاکره با امریکا و کشورهای اروپایی حضور پیدا کند رئیس جمهور ما می گوید خزانه ایران خالی است، متاسفانه این نگاه ذلیلانه عامل سوءاستفاده دشمن شد درحالی که ایران اسلامی صاحب قدرت و اقتدار است و ما امیرمومنان(ع)، سیدالشهدا(ع)، سابقه قدرتمندانه، تجهیزات موشکی و سیل جمعیت مسلمانان در جهان را پشتیبان خود داریم.

 امام جمعه قزوین تصریح کرد: امام راحل فرمودند، «من با اطمینان می گویم اسلام ابرقدرت ها را بر خاک مذلت می نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و قله های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.»

 وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: «اگر دولت، ملت و مسئولین در برابر دشمن عقب نشینی کنند آنها جلو خواهند آمد، زیرا آنها زیاده طلب هستند و به جز استعمار و استکبار و سلطه بر ملت ها به چیزی قانع نیستند و هرچه بتوانند جلو می آیند. باید دیواره مستحکمی از عزم و توکل و اقتدار ملی در برابر آنها به وجود آورد».

 آیت الله عابدینی اذعان کرد: رهبری در کلام دیگری می فرمایند، برخی ها به گونه ای عمل می کنند که گویی جوانان مشکل کشور هستند، درصورتی که جوان ها راه حل مشکلات کشور هستند، پیران مجرب اگر خسته و بی حال نباشند، می توانند راهنمایی کنند اما موتور پیشبرنده این انقلاب جوانان هستند»، بنابراین باید سرمایه عظیم جوانان را مورد اعتماد قرار دهیم و باید پیرانی که جرات لازم را ندارند میدان را به جوانان واگذار کنند.

 خطیب نماز جمعه قزوین یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمله دیگری فرمودند این ملت و این نسل جدید تصمیم گرفته است که دیگر تحقیر نشود و دنبال قدرت های بیگانه حرکت نکند و تصمیم گرفته است ایران عزیز را به اوج قدرت و عزت برساند و این توانایی و ظرفیت را دارد.

 وی تأکید کرد: این نگاه رهبر و ملت ما است و آنهایی که نمی توانند این نگاه را مبنای عملکرد خود قرار دهند، باید جای خود را به انسانهای عزتمند، مؤمن و توانمند بسپارند.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه به کاهش اعتبار دلار در مبادلات جهانی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه موقعیت دلار در دنیا رو به افول و سقوط است و باید تلاش کنیم تا ارزهای دیگری را در مبادلات جایگزین دلار کنیم.

 امام جمعه قزوین اظهار کرد: دشمنی دشمنان خارجی و عدم تدبیر کسانی که رسالت خدمت به مردم را دارند، شرایط معیشتی مردم را با دشواری مواجه کرده است و دولت مردان باید عزم جدی برای حل مشکلات داشته باشند و سفارش رهبری را در این راستا با جدیت هر چه بیشتر مورد توجه قرار دهند.

 وی اذعان کرد: کشور ما همه زمینه های رسیدن به جایگاه مطلوب اقتصادی و شغلی را دارد اما تنها بحث کوتاهی در مدیریت است که مردم را به گرفتاری و مشقت دچار کرده است.

 آیت الله عابدینی با اشاره به روز بزرگداشت سلمان یادآور شد: رسول گرامی اسلام (ص) فرمودند سلمان از ما است و این مهم جایگاه والای سلمان را نزد پیامبر (ص) نشان می دهد.

 خطیب نماز جمعه قزوین سالروز شهادت شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی، شهید نور علی شوشتری، شهید مدافع حرم رسول پورمراد را تسلیت گفت و یادآور شد: به یک روایت شهادت امام حسن مجتبی (ع) نیز در هفتم صفر است و این روز را تسلیت عرض می کنیم.

 وی یاد شهید حجت الاسلام والمسلمین حجتی‌خواه را گرامیداشت و گفت: ایشان مدتی مسئولیت عقیدتی سیاسی ارتش لشگر 16 زرهی را بر عهده داشت و در عملیات بستان به شهادت رسیدند و در این ایام که هفته عقیدتی سیاسی محسوب می شود یاد ایشان را گرامی می داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار