معاون قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح:
معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: نباید اجازه ورود قاچاق به کشور داده شود چراکه به مختل شدن اقتصاد و لطمه زدن به تولید کشور کمک می‌کند.
کد خبر: ۶۶۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 11 October 2018

محمود صفری در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان یزد ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروهای مسلح یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های کشور هستند.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ادامه داد: خون‌های پاکی نثار شده تا این جایگاه به‌دست‌آمده و با سستی، تنبلی و کوتاهی هیچ چیز به دست نمی‌آید و ما باید قدر این نعمت بزرگ و عزتی که از رهاورد این پایمردی‌ها به دست آورده‌ایم را بدانیم و در عمل شاکر باشیم.

صفری بابیان اینکه آمریکا تمام‌عیار به جنگ اقتصادی آمده و می خواهد ما را از پای درآورد، تصریح کرد: ما مخالف منافع غیر مشروع آمریکا هستیم و با ایستادگی روی پای خود، این نظام را انتخاب کرده‌ایم و مستقل و عزت‌مندانه زندگی می‌کنیم.

وی بابیان اینکه آمریکا می‌خواهد امید و اعتماد مردم را از نظام بگیرد و بگوید که این نظام کارآمد نیست، اذعان داشت: ما شاید در شرایط اقتصادی در تنگنا هستیم؛ اما با خدمت‌رسانی مناسب و باکیفیت به قشر ضعیف می‌توانیم این کار را انجام دهیم و سعی کنیم سختی ها را کمتر کنیم.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه باید خدمت باکیفیت‌تر و بهتری برای مردم انجام دهیم، ابراز داشت: چنانچه مشکل اقتصادی و تحریم مردم را اذیت و ناراحت می‌کند، حداقل رفتار ما آن‌ها را اذیت و برخورد ما آن‌ها را دچار آسیب نکند و سختی‌های موجود را اضافه نکنیم.

صفری یادآور شد: نیروهای مسلح در حوزه نگهداری از مرزها و پیشگیری از نفوذ اشرار و افرادی که می‌خواهند امنیت ما را مخدوش کنند، به‌خوبی و مردانه ایستاده‌اند و نباید اجازه دهند که امنیت این کشور مخدوش شود.

این مقام مسئول گفت: نباید اجازه ورود قاچاق به کشور داده شود چراکه به مختل شدن اقتصاد و لطمه زدن به تولید کشور کمک می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نیروهای انتظامی گفت: در این سختی‌ها شما با خدمت‌رسانی دقیق به مردم می‌توانید امید را در دل آن‌ها ایجاد کنید و ما به‌عنوان دستگاه قضایی باید مستقل عمل کنیم تا یک دستگاه قضایی سالم داشته باشیم.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در پایان با اشاره به اینکه باید برای مردم جانانه، مخلصانه و برای رضای حق خدمت کرد و صدق در گفتار و کردار داشته باشیم، خاطرنشان کرد: قضات ما باید مهرورز باشند که این بالاترین هنر برای آن‌هاست چون انسان‌های مهرورز محبوب دل‌ها و انسان‌های سنگدل منفور دیگران هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار