نخستین و بزرگ‌ترین فستیوال فرهنگی، هنری، گردشگری، اقتصادی، بازرگانی و علمی بین‌المللی «جاده ابریشم»، با حضور کشورهای مطرح جهان برای نخستین‌بار در ایران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 07 October 2018

نخستین جشنواره بین‌المللی «جاده ابریشم» برگزار می‌شود

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری مهر،نخستین و بزرگ‌ترین فستیوال فرهنگی، هنری، گردشگری، اقتصادی، بازرگانی و علمی بین‌المللی «جاده ابریشم»، با حضور کشورهای مطرح جهان برای نخستین‌بار در ایران برگزار می‌شود.

دبیری نخستین جشنواره بین‌المللی «جاده ابریشم» را سَروین‌سادات سِرّی عهده‌دار است که با همکاری سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار می‌شود.

از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری برای کشور،که توجه و حمایت از کالای ایرانیست، جزو مهم‌ترین اهداف این جشنواره معرفی و حمایت از کالای ایرانیست و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت‌های btob تولیدکنندگان ایران و شرکت‌کنندگان بین‌المللی، ایجاد بستری مناسب برای صادرات صنایع‌دستی به دیگر کشورها، تبادل هنر و فرهنگ ایران، تبادل فناوری‌های نوین علمی ایران که توسط جوانان نابغه ایران به ثبت رسیده است با کشورهای حوزه جاده ابریشم و دیگر کشورهای میهمان جشنواره است.

جشنواره «جاده ابریشم» با رویکرد اشاره به «صلح جهانی» از ساعت ۱۹ روز ۴ آذرماه سال جاری با حضور سفرای کشورهای جاده ابریشم و سایر کشورهای حاشیه دریای مدیترانه، مدیران سازمان‌ها و فعالان اقتصادی، اعضای اتاق بازرگانی تهران و اعضای اتاق بازرگانی ایران، اعضای اتاق‌های مشترک بازرگانی از کشورهای مختلف، صادرکنندگان برتر و تولیدکنندگان برتر، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، بزرگان عرصه فرهنگ و هنر، هنرمندان سینما، تلویزیون و تئاتر، اساتید برجسته صنایع‌دستی و مهمانان خارجی از شرکت‌های بخش خصوصی در حوزه صادرات و واردات در کاخ‌موزه سعدآباد آغاز به کار خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار