تابناک قزوین گزارش می دهد:
سپاهیان محمد رسول الله (ص) قزوین اظهار کردند که مثل همیشه نظام مقدس اسلامی را پشتیبانی خواهند کرد و پیام حضور آنان در این تجمع نشانه وحدت و انسجام ملی است.
کد خبر: ۶۶۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 04 October 2018

حضور اقشار بسیجیان نشانه وحدت و انسجام ملی است

به گزارش تابناک قزوین،صبح امروز تجمع باشکوه 20 هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله(ص) از استان قزوین همزمان با سراسر کشور آغاز شد در این تجمع با شکوه بسیجیان از اقشار مختلف در استادیوم 15 هزار نفری سردار آزادگان گرد هم آمدند تا پیام واضح خود را به جهانیان نشان دهند پیامی که نشان دهنده اقتدار،وحدت و انسجام ملی است.

به جمع تعدادی از بسیجیان حاضر در این تجمع باشکوه رفته و از آن‌ها دلیل حضورشان را جویا شدیم.

محمد معین مرادی بسیجی فعال

به این دلیل در این تجمع جمع شدیم تا به دشمنان ثابت کنیم که همیشه پشتیبان و یاور انقلاب اسلامی ایران هستیم و استکبار جهانی نمی تواند با فراهم کردن جنگ روانی و اقتصادی به انقلاب ضربه بزند و یا آن را در بین جوانان تضعیف کند چرا که ما همیشه پشتیبان انقلاب بوده و هستیم.

حدیث پیله چی خبرنگار فارس از قزوین

این اولین بار است که چنین تجمع بزرگ و باصلابتی را می‌بینم این تجمع 20 هزار نفره نمونه کوچکی از لشکر چند ده میلیون نفری مقام معظم رهبری است که به دوستان انقلاب قوت قلب و به بدخواهان انقلاب نیز ضعف قلب، ناراحتی و ترس و لرز را منتقل می‌کند.

این لشکر کوچک با رمز محمد رسول الله(ص) و با برافراشتن پرچم‌های یا ابوالفضل اعلام می‌کند اگر لحظه‌ای مقام رهبری اشاره کنند آماده‌اند تا از این انقلاب، کشور و خاک و ناموس تا نثار جان دفاع کنند.

طلبه قزوینی 

این تجمع یکی از بهترین تجمع های بزرگ است که در تاریخ انقلاب اسلامی ثیبت خواهد شد زیرا ما نشان خواهیم داد در هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب هستیم و امریکا هیچ غلطی نمی تواندبکند.

بارانا محمدی 15 ساله

این گردهمایی خیلی زیباست مثل این است که همه کشور لباسی یک دست پوشیدند و فریاد انقلاب را سر می دهند.

علی قدیری بازنشسته نیروهای مسلح

تحریم و جنگ های اقتصادی نمی تواند ملت ما را نسبت به انقلاب دلسرد کند زیرا ما در چنین شرایطی بیشتر از قبل برای حفظ و پایداری نظام تلاش خواهیم کرد و با این کار به دشمنان تو دهنی بزرگی خواهیم زد.

هستی امیری  دانشجوی بسیجی 

افتخارم این است که یک بسیجی هستم و می توانم در مقابل دشمنان از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنم.

 

 

 

گزارش از ناهید هدایتی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قزوینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
عالی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار