معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: کشاورزان و گندمکاران برای سهولت در تحویل محصول سال زراعی آینده مشخصات شناسنامه ای خود را درسامانه جامع پهنه بندی ثبت کنند.
کد خبر: ۶۵۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 24 September 2018

گندمکاران قزوینی اطلاعات خود را در سامانه پهنه بندی ثبت کنند

مجید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: این طرح به جهت سهولت در تحویل گندم تولیدی کشاورزان در سال زراعی آینده انجام می شود تا در زمان برداشت و تحویل مراکز خرید از طریق این سامانه براحتی بتوانند محصول کشاورزان را تحویل گیرند.

وی افزود: در این طرح کشاورزان با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی در سراسر استان اطلاعات شناسنامه ای و مشخصات مزرعه خود را وارد سیستم کرده تا در آینده بتوان از طریق این سامانه به کشاورزان خدمت رسانی کرد.

اسماعیلی در ادامه به برنامه کشت محصول گندم در سال زراعی جدید اشاره کرد و گفت : در سال زراعی آینده بیش از ۱۳۷ هزار هکتارازاراضی کشاورزی استان به زیر کشت محصول گندم خواهد رفت.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد: از این میزان اراضی پیش بینی شده برای کشت گندم در استان بیش از۴۶ هزارهکتار به زیر کشت گندم آبی و۹۱ هزار هکتار به زیر کشت گندم دیم خواهد رفت.

وی از کشاورزان خواست با توجه شرایط جوی اراضی کشاورزی خود را برای کشت محصول پاییزه آماده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار