مدیرکل بنیاد قزوین:
هشت سال دفاع مقدس برگرفته از نهضت و منطق عاشورای حسینی است.
کد خبر: ۶۵۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 24 September 2018

دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشورای حسینی است

به گزارش تابناک قزوین،غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد استان  اظهار کرد: تقارن هفته‌ی دفاع مقدس با ایام محرم به این معناست که دفاع مقدس ما، ادامه و برگرفته از نهضت و منطق عاشورای حسینی است.

وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، علیرغم مقابله‌ی استکبار شرق و غرب با جمهوری اسلامی، رزمندگان ما با الگو قرار دادن یاران اباعبدالله الحسین(ع) در کربلای حسینی، توانستند با 8 سال مقاومت دلیرانه، جنگ تحمیلی را به نفع اسلام به پایان برسانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: امروز خدمت به شهید، فرهنگ و منطق او، توفیقی است که خداوند به ما ارزانی داشته است.

حقایق‌پور به حمله‌ی تروریستی اهواز که منجر به شهادت جمعی از مردم بی‌دفاع شد، اشاره کرد و افزود: اقدامات کور تروریستی در ایران اسلامی راه به جایی نخواهد داشت.

این مسئول افزود: با انجام این نوع حرکت‌های تروریستی، وحدت و اتحاد مردم ما علیه آنها افزایش پیدا خواهد کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از خداوند متعال برای شهدای تروریستی این حادثه علو درجات و مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

گفتنی است، در جلسه فوق، روند اجرای طرح دیدار از خانواده شهدا در قالب کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین مورد بررسی قرار گرفته و بر تسریع دیدارها تاکید شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار