رئیس کل دادگستری استان قزوین:
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت مقاومتی نیست گفت: در اقتصاد مقاومتی نگاه این است که مردم زندگی قابل قبولی داشته باشند.
کد خبر: ۶۵۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 23 September 2018

اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست

به گزارش تابناک قزوین،حجت‌الاسلام‌ نورالله قدرتی در این باره اظهار کرد: در ارتباط با اقتصاد مقاومتی بحث مفصلی مطرح است و تعاریف متعددی وجود دارد که باید به آن‌ها پرداخت.

وی افزود: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی محقق شود باید در راستای تعریف مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی مبنی بر اینکه اقتصاد مقاومتی تکیه‌بر توانایی‌ها، نیروهای داخلی، همکاری و همدلی مردم و مسئولان دارد حرکت کنیم و درزمینه‌های مختلف از تجربیات دنیا استفاده کرد.

 قدرتی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست که به عموم مردم بگوییم کم بخورید کم بپوشید گرسنگی بکشید بلکه درعین‌حال در اقتصاد مقاومتی نگاه ما این است که مردم در یک سطح زندگی قابل قبولی قرار بگیرند.

رئیس‌کل دادگستری استان ادامه داد: اقتصاد مقاومتی به آن معناست که درعین‌حال از بنیان‌ها و توانایی‌های داخلی کشور استفاده و به دانش داخلی تکیه و اعتماد کنیم.

 قدرتی تصریح کرد: امروز کشور دارای نیروی انسانی کارآموخته و کارآزموده است بنابراین لازم است تا مردم در مقابل تهدیدهای دشمن صبور باشند.

وی یادآور شد: امروز باید از تجربیات همه ظرفیت‌ها استفاده کرد چراکه جایگاه برخی از ظرفیت‌ها در حال حاضر در کشور خالی است بنابراین با استفاده از ظرفیت‌ها می‌توان از بن‌بست‌های موجود عبور کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان اعلام کرد: برای استفاده از کالای داخلی باید کیفیت داخل را بالا ببریم و البته فرهنگ استفاده آن را در جامعه ایجاد کنیم تا مردم به سمت کالاهای داخل آمده که البته تولیدکنندگان هم باید تلاش و استاندارهای لازم و قیمت مناسب را در کالاهای داخلی لحاظ کنند.

قدرتی تأکید کرد: در دنیا بسیاری از مردم هنگام شرایط سخت اقتصادی کشورشان باوجود کیفیت پایین از تولید داخلی کشور خود استفاده کردند و همین امر سبب بهبود وضع آن‌ها شد که ما هم باید چنین عمل کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان در پایان گفت: تمام تلاش خود را در زندگی شخصی می‌کنم تا از کالاهای داخلی استفاده کنم و هنگام خرید استفاده از کالای ایرانی برایم در اولویت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار