معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اعلام کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر ضرورت ایجاد فضای نمایشگاهی جدید در قزوین تأکید کرد.
کد خبر: ۶۵۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 23 September 2018

ضرورت ایجاد فضای نمایشگاهی جدید در قزوین

به گزارش تابناک قزوین،علی فرخزاد در نشست شورای همیاری شهرداری‌های قزوین با تأکید بر اینکه باید گام‌های بلندتری برای توسعه فضاهای نمایشگاهی برداشته شود، گفت: افزایش فضای نمایشگاهی در بخش‌های مختلف تولید، صنعت و عمران به رونق و توسعه قزوین کمک خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: به همین منظور زمینی برای احداث چنین نمایشگاهی پیش‌بینی‌شده و هماهنگی‌ها برای قیمت‌گذاری آن نیز در حال انجام است.

وی به فعالیت شرکت عمرانی طرح و توسعه اشاره کرد و یادآور شد: از این طریق در حوزه تزریق و ساماندهی ساخت‌وسازهای روستایی کارهایی در حال انجام است و تفاهم‌نامه‌ای هم با دفتر امور روستایی داشته‌ایم.

این مسئول ادامه داد: در پروژه‌های روستایی طی 10 سال گذشته حدود یک هزار میلیارد ریال هزینه شده که نقش شرکت طرح و توسعه در آن‌ها پررنگ بوده است.

وی از متروی «هشتگرد – قزوین» نیز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان یادکرد و افزود: این طرح با 70 هزار میلیارد ریال اعتبار، تحول جدی در رونق و پیشرفت استان قزوین ایجاد خواهد کرد.

فرخزاد همچنین در آستانه برگزاری کنگره ملی بزرگداشت سه هزار شهید قزوین از شهرداری‌های استان خواست به‌طورجدی در فضاسازی شهرها تلاش کنند.

این مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در دوازدهم مهرماه، خواستار همکاری شهرداری‌ها در برگزاری این دوره از انتخابات شد.

رضا طاهری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین بیان کرد: محل جدیدی برای نمایشگاه‌های دایمی قزوین با اختصاص بخش‌های مختلف، در نظر گرفته‌شده است.

وی توضیح داد: پیگیری‌های لازم در حوزه‌های سرمایه‌گذاری پروژه آب‌درمانی، ورزشی و تفریحی شهر آبگرم، مجتمع خدمات رفاهی، نمایشگاه محصولات و سوغات صنایع‌دستی قزوین با مشارکت بخش خصوصی، تکمیل پیست اسکی و شهرک اسکیمو در منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک نیز ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این سازمان برای سال جاری است.

طاهری همچنین از پیگیری‌های این سازمان برای احداث کارگاه تولید قطعات بتنی موردنیاز شهرداری‌ها با استفاده از تسهیلات روستایی و بانکی، موافقت‌نامه با دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در خصوص ساماندهی ساخت‌وسازهای روستایی و نظارت بر پروژه‌های عمرانی در سال جاری خبر داد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین همچنین، راه‌اندازی کارگاه تولید بتن آماده در اراضی حصار خروان، تکمیل زنجیره فرآیند نمایشگاه با احداث رستوران، نمازخانه و سایر امکانات، تشکیل کنسرسیوم با بیش از 50 شرکت ساختمانی، عمرانی، خدماتی، مشاوره‌ای، فضای سبز و مطالعاتی در سال گذشته را به‌عنوان بخشی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان در سال گذشته برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار