رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان البرز قزوین عملیات برداشت غیر مجاز شن و ماسه در اراضی روستای باورس این شهرستان متوقف شد.
کد خبر: ۶۵۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 22 September 2018

عملیات برداشت شن و ماسه در اراضی روستای باورس متوقف شد

اکبر کشت پرور درگفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت این اداره در هنگام گشت و کنترل و پایش مناطق طبیعی و انسانی، در اراضی روستای باورس با عملیات برداشت غیر مجاز شن و ماسه توسط افرادی با یک دستگاه لودر و کامیون برخورد کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز افزود: پس از بررسی مأموران مشخص شد که این افراد بدون اخذ مجوزهای لازم از ارگان های ذیربط اقدام به برداشت شن و ماسه می کنند و طبق اقرار خودشان تاکنون ۷۵ بارگیری با خودروی ده تن انجام داده اند.

کشت پرور بیان کرد: مأموران این اداره بلافاصله با اداره صنعت، معدن و تجارت تماس گرفته و با حضور کارشناسان آنان در محل موضوع صورتجلسه شده و عملیات برداشت متوقف شد.

به گفته وی، ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با اجرای عملیات گشت و کنترل مداوم با هرگونه برداشت و تخریب زیست محیطی بدون مجوز و برداشت های بیش از حد تعیین شده توسط پیمانکاران در مجوزهای صادر شده توسط اداره کل صنعت معدن و تجارت برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار