فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: شهدا با گذشتن از جان خود عزت، سرافرازی و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۶۵۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 18 September 2018

شهدا عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند

به گزارش تابناک قزوین،یادواره شهدای ناحیه و روستاهای همجوار الموت غربی شامگاه دوشنبه در مسجد امام حسین (ع) روستای تلاتر با حضور مسؤولان، مردم شهیدپرور و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.

در این مراسم سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس ادامه‌دهنده و تداوم شهدای کربلا بودند همان شهدایی که به امام خود یعنی سالار شهیدان لبیک گفتند.

وی افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس بصیرت داشتند و تابع فرمان امام خمینی (ره) بودند و براساس دستورات رهبری عمل می‌کردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: در جنگ تحمیلی همه کشورهای استکباری بر علیه ایران بسیج شده بودند اما نتوانستند در برابر اراده و ایمان قوی رزمندگان ایستادگی کنند.

به گفته شاهرخی، شهدا با گذشتن از جان خود ذلت و خواری برای دشمنان اسلام رقم زدند و عزت، سرافرازی و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به امام راحل خود لبیک گفتند و در جبهه‌های حق علیه باطل حماسه های بزرگی را خلق کردند.

این مسئول اضافه کرد: امروز باید حماسه‌های دفاع مقدس برای آحاد جامعه به ویژه نسل امروز تبیین شود تا آنها بدانند که شهدا در هشت سال دفاع مقدس چه کارهای بزرگی را انجام دادند.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران نباید این اجازه را به دشمنان بدهند که ارزش‌های اسلامی را که شهدا و جانبازان برای این کشور خلق کردند، به فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران و جوانان در یادواره‌های شهدا نشان‌دهنده قدرشناسی این ملت از رزمندگان و شهیدان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار