همزمان با ماه‌های محرم و صفر؛
کمیته امداد استان قزوین همزمان با ماه‌های محرم و صفر آمادگی دارد تا در قالب اجرای طرح احسان حسینی نذورات مردمی را جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کند.
کد خبر: ۶۵۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 17 September 2018

طرح

فرزاد فرهادی، در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین؛ اظهار کرد: عزاداران حسینی، هیئت‌های مذهبی و عموم مردم نیکوکار می توانند در قالب اجرای طرح احسان حسینی در توزیع نذورات خود سهمی را برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در نظر بگیرند و به آنها اهدا کنند. 

وی افزود: کمیته امداد می‌تواند در اشاعه فرهنگ دینی و احسان حسینی که همان دستگیری از مظلومان و نیازمندان است نقش موثری ایفا کند.

این مسئول بیان کرد: کمیته امداد استان قزوین همزمان با ماه‌های محرم و صفر آمادگی دارد تا در قالب اجرای طرح احسان حسینی نذورات مردمی را جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کند. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: مراکز نیکوکاری در کنار دفاتر و پایگاه های کمیته امداد امام (ره) در ایام محرم و همچنین تاسوعا و عاشورا آماده دریافت کمک‌های مردمی و نذورات عزاداران حسینی هستند تا این کمک‌ها را براساس نیت نیکوکاران هزینه کنند. 

وی با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی در اقصی نقاط استان اعلام کرد: سال گذشته در قالب طرح احسان حسینی بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده است که پیش بینی می‌کنیم در سال جاری این رقم رشد قابل توجهی داشته باشد. 

فرهادی ترویج فرهنگ انفاق، ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند را از مهمترین اهداف طرح احسان حسینی برشمرد و بیان کرد: عزاداران حسینی می‌توانند برای اهدای نذورات خود به مساجد، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مراجعه کنند و برای توزیع غذای گرم با شماره 33808 تماس بگیرند تا به سرعت میان نیازمندان توزیع شود. 

وی با اشاره به اینکه با بهره‌ مندی از ظرفیت معنوی ائمه جماعات، هیئت امنا و عزاداران هر محله و مسجد در ایام محرم تلاش داریم خدمات مطلوبی را به اقشار نیازمند ارائه کنیم، اظهار کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را تحویل دهند تا بر اساس نیت آنان بین نیازمندان همان محل توزیع شود. 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عاشقان سیدالشهدا (ع) می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود از طریق سامانه #028*۸۸۷۷* در طرح احسان حسینی مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار