با صدور پیامی؛
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین با صدور پیامی، بازگشت پیکر شهید جمشید صیادی را پس از گذشت 33 سال تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۵۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 17 September 2018

نماینده ولی‌فقیه در استان بازگشت پیکر شهید جمشید صیادی را تبریک و تسلیت گفت

به گزارش تابناک قزوین،حجت‌الاسلام والمسلمین عبالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین با صدور پیامی بازگشت پیکر شهید جمشید صیادی را پس از گذشت 33 سال تبریک و تسلیت گفت.


متن پیام به این شرح است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (آل عمران/ 169)
در ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین، بازگشت پیکر یکی از شهدای جاویدالاثر استان قزوین شهید جمشید صیادی بعد از گذشت 33 سال از زمان شهادتش، به آغوش میهن اسلامی فضای استان را کربلایی و یاد شهدای دفاع مقدس و شهیدان کربلا را با هم عجین کرد.

شهدای انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومت و تاسی از شهدای کربلا راه حسین بن علی علیه السلام را ادامه داده‌اند و اکنون این وظیفه خطیر و پاسداری از این مسیر بر عهده ماست.

اینجانب بازگشت پیکر مطهر این شهید بزرگوار را به خانواده معزز ایشان و عموم مردم شهیدپرور استان قزوین تبریک و تسلیت عرض نموده و از تمامی اقشار انقلابی قزوین دعوت می‌کنم همچون گذشته با حضور در مراسم تشییع این شهید در کنار عزاداری سالار شهیدان جلوه‌ای از برکات دفاع مقدس را به نمایش گذارند.

از درگاه خداوند متعال برای این شهید گرانقدر هم‌نشینی با شهدای کربلا را مسئلت دارم.
 
عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی شهر قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار