فرمانده نیروی زمینی ارتش:
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه هیچ کشوری ایران را تهدید نمی کند اما دلیل نمی‌شود از آماده بودن غافل شویم، گفت: همواره باید خود را در سنگر احساس کنیم.
کد خبر: ۶۵۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 17 September 2018

هیچ کشوری ایران را تهدید نمی‌کند/اتکا و نگاهی به بیگانه نداریم

به گزارش تابناک قزوین،امیر کیومرث حیدری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در پادگان شهید قهرمان همدان عنوان کرد: هیچ خطری کشور ایران را تهدید نمی کند و در آستانه هیچ جنگی نیستیم.

وی بابیان اینکه استان همدان در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی را ایفا کرد و نوار مرز غرب کشور خاطرات ماندگار شهدای همدان را فراموش نخواهد کرد، افزود: تیپ مستقل زرهی همدان یکی از تیپ های مورد اعتماد ارتش است و امروز آمده ایم تا ضمن بازدید از آمادگی رزمی، دفاعی و تجهیزی این تیپ اطمینان خاطر حاصل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فعالیت های تیپ زرهی همدان اشاره و عنوان کرد: سال گذشته این تیپ در مسابقات رزمی دفاعی نیروی زمینی ارتش رتبه نخست را کسب کرد.

وی بابیان اینکه تعدادی پروژه عمرانی در تیپ افتتاح خواهد شد، درباره توان رزمی و آمادگی دفاعی کشور نیز گفت: باوجود اینکه هیچ کشوری ایران را تهدید نمی کند اما دلیل نمی‌شود که از آماده بودن غافل شویم و امر مقام معظم رهبری است که همواره باید خود را در سنگر احساس کنیم.

امیر حیدری افزود: ما به درجه ای از بازدارندگی و توان دفاعی رسیده ایم که کسانی که داعیه دشمنی ما را داشتند امروز به حیله های غیر نظامی متوسل شده اند و این نتیجه حضور، ایستادگی و تحقق اصل روی پای خود ایستادن در نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: با افتخار اعلام می کنم در نیرویی که مسئولیت آن برعهده من است صفر تا ۱۰۰ تجهیزات مورد نیاز را یا خودمان تهیه می کنیم یا توسط سایر نیروهای دفاعی و نظامی تولید می شود و هیچ اتکا و نگاهی به بیگانه نداریم چون به این مقام رسیده ایم که محکم در دهان هر دشمنی بزنیم که داعیه نگاه کردن به کشور ما را دارد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار