مسئول کمیته اطلاع‌رسانی موکب احمد بن موسی (ع) گفت: امسال تمام موکب‌های استان فارس در مسیر پیاده‌روی اربعین با نام «احمد بن موسی (ع)» نامگذاری می‌شوند.
کد خبر: ۶۵۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 16 September 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: میلاد امیر‌ی‌نژاد با بیان اینکه امسال تمام موکب‌های استان فارس در مسیر پیاده‌روی اربعین با نام احمد بن موسی (ع) نامگذاری می‌شوند، اظهار داشت: سر در ورودی همه این موکب‌ها با یک تابلو به نام احمد بن موسی (ع) مزین می‌شوند و به زودی آدرس و کروکی دقیق این موکب‌ها به زائران اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: موکب «احمد بن موسی (ع)» امسال مثل سال‌های قبل پذیرای زوار خواهد بود و امسال در این موکب خدمات متفاوت‌تری به زوار ارائه خواهد شد.

امیری‌نژاد افزود: پارسال موکب احمد بن موسی (ع) 12 روز پذیرای زائران کربلا بود و در این 12 روز خدماتی مانند اسکان، اطعام، خدمات درمانی، خدمات رایگان و صلواتی مثل استحمام، شستشوی لباس، اتو، واکس و غیره به زائران ارائه شد و براساس نظرسنجی انجام شده همه زائران از خدمات این موکب رضایتمندی مطلوبی داشتند.

آغاز به کار دفتر موکب احمدبن موسی (ع) در حرم شاهچراغ (ع)

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی موکب احمد بن موسی (ع) با اشاره به آغاز به کار دفتر این موکب در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، گفت: این دفتر همه روزه از ساعت 16 تا 20 پذیرای پاسخگویی به سوالات مردم است و کسانی که علاقه‌مند به خدمات‌رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند می‌توانند با مراجعه به این دفتر برای حضور در موکب احمد بن موسی (ع) نام‌نویسی کنند.

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌هایی موکب احمد بن موسی (ع) از محل کمک‌های مردمی و نذورات مردم تامین می‌شود و ریالی از بودجه دولتی هزینه نمی‌شود، عنوان کرد: مردم می‌توانند برای کمک به این موکب نذورات خود را به دفتر موکب واقع در شاهچراغ (ع) تحویل دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار