معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: مدیرانی که به وظایف خود در حوزه حمایت از تولید عمل نکرده و در این زمینه کم کاری کنند، برکنار می شوند.
کد خبر: ۶۵۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 16 September 2018

تمام حجت معاون اقتصادی استاندار قزوین با مدیران بانکی کم کار

به گزارش تابناک قزوین،"منوچهر حبیبی"  در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین اظهار داشت: مدیران بانکی اختیارات لازم را در چارچوب قانونی برای ارایه تسهیلات به بخش تولید دارند.


وی افزود: اگر مدیران بانکی نسبت به انجام وظایف خود در قبال حمایت از بخش تولید کوتاهی و خودداری کنند، استانداری با سرپرستی های کل برای برکناری و جابه جایی مدیر مربوطه مکاتبه می کند.


حبیبی با بیان اینکه کشورمان در جنگ اقتصادی قرار دارد و مدیران بانکی باید این شرایط را به خوبی درک کنند، افزود: شرایط امروز ما با شرایط عادی بسیار تفاوت دارد اما وضع پرداخت تسهیلات هیچ فرقی با پنج سال قبل نداشته که این موضوع خودکشی اقتصادی محسوب می شود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به نقش تولید در تامین نیازهای جامعه، اشتغالزایی و رونق اقتصادی، گفت: چرخه اقتصاد کشور بدستان صنایع می چرخد و اگر این بخش را حمایت نکنیم تولید و اشتغال کشور دچار مشکلات اساسی خواهند شد.


وی تاکید کرد: باید با کمک دستگاه های اجرایی و بانک ها موانع مربوط به ارائه تسهیلات به بخش تولید رفع شود.


حبیبی با تاکید بر تعیین سهمیه بانک های استان برای پرداخت تسهیلات جدید در بخش تولید در ادامه از دستگاه های اجرایی خواست تا از ارسال طرح های فاقد توجیه برای پرداخت تسهیلات به بانک ها خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار