رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین :
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: در پی انجام 65 هزار فقره بازرسی از اصناف، 3851 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
کد خبر: ۶۵۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 13 September 2018

3851 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی قزوین ارسال شده است

به گزارش تابناک قزوین،در نشست کارگروه تنظیم بازار استان قزوین افزود: در راستای کنترل بازار و پیشگیری از تخلفاتی همچون گران فروشی و احتکار کالا بازرسی از واحدهای صنفی همچنان به شکل مستمر انجام خواهد شد.


وی با بیان اینکه مردم نیز همکاری خوبی را در حوزه نظارت با سازمان صنعت، معدن و تجارت داشته اند، اضافه کرد: تاکنون 2 هزار و 315 گزارش مردمی در خصوص تخلفات صنفی دریافت شده که مورد پیگیری قرار گرفته اند.
پرزحمت از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه گرانفروشی و احتکار کالا موارد را برای پیگیری بازرسان صنعت، معدن و تجارت با شماره تلفن 124 درمیان بگذارند.


رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین با بیان اینکه کالاهای احتکار شده با قیمت مصوب دولتی عرضه می شوند، اظهار داشت: در همین رابطه و با حکم دادستانی یک محموله پکیج کشف شده در واحدهای صنفی استان توزیع می شود. 


وی همچنین با اشاره به اجراطی طرح بازگشایی مدارس، افزود: در این طرح که از دهم شهریور ماه آغاز شده و تا نیمه نخست مهر ماه ادامه دارد شاهد تشدید بازرسی ها از واحدهای عرضه محصولات مرتبط با مدارس و امور تحصیل همچون کیف و کفش، لباس و لوازم التحریر فروشان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار