همزمان با رزمایش خدمت صورت می گیرد؛
مسئول سازمان بسیج اصناف استان قزوین گفت: با مشارکت سازمان بسیج سازندگی توزیع 150 بسته سبد کالای حمایتی به ارزش 150 میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان آغاز شده است.
کد خبر: ۶۵۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 12 September 2018

تورزیع 150 میلیون ریال سبد کالای حمایتی نیازمندان/طرح

به گزارش تابناک قزوین،مسئول سازمان بسیج اصناف استان قزوین در این باره اظهار کرد: همزمان با اجرای رزمایش خدمت در استان قزوین،سازمان بسیج اصتاف استان با مشارکت بسیج سازندگی و دانش آموزی و همچنین اتحادیه های سطح استان به جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند اقدام کرده است.

وی افزود: با مشارکت سازمان بسیج سازندگی توزیع 150 بسته کالای حمایتی به ارزش 150 میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان آغاز شده است.

مسئول بسیج اصناف استان قزوین با بیان اینکه طی تفاهم نامه ای با سازمان بسیج دانش آموزی طرح" یک کاسب،یک دانش آموز"اجرا خواهد شد بیان کرد: در این طرح یک دانش آموز نیازمند به یک کاسب خیر معرفی خواهد شد و کاسب دانش آموز نیازمند را در آستانه سال تحصیلی تجهیز و راهی مدرسه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با کمک اصناف و اتحادیه های سطح استان اجرا می شود،تصریح کرد: با اجرای این طرح در آستانه سال تحصیلی نیاز به بیش از 100 دانش آموز نیازمند رفع خواهند شد.

این مسئول با اشاره به اینکه اصناف همیشه در صف خدمت رسانی به مردم قرار دارند ،بیان کرد: اصناف اتان قزوین با درک شرایط کشور ،علاوه بر سنگر اقتصاد ،تلاش می کنند تا در حوزه نیاز نیازمندان نیز گام بردارند.

رنجبر در پایان یاد آور شد: همچنین 50بسته لوازم التحریر ایرانی نیز با اعتباری بالغ بر 25 میلیون ریال تامین و به دانش آموزان نیازمند شناسایی شده تقدیم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار