در گفتگو با تابناک قزوین مطرح شد؛
مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوز ه علمیه قزوین گفت: در دهه ماه محرم به بهترین عکس ها که از سوی طلاب در مجالس سوگواری به ثبت رسیده باشد، بعد از پایان دهه ماه محرم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 10 September 2018

مسابقه «عکس محرّم» در حوزه قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین ضمن تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم الحرام و شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار کرد: جریان کربلا، جریان حرّیّت بود و در این قیام امام حسین(ع) و ۷۲ یار بزرگوارش به شهادت رسیدند، اما دست بیعت به حاکم بی‌لیاقت ندادند و پیام آزادگی را به همه نسل‌های بشریت مخابره کردند.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: قیام عاشورا نتایج بسیاری در پی داشت که آوازه‌اش در دنیا پیچیده و در واقع، امام حسین(ع) با این قیام، درس آزادگی و حریت را به همه انسان‌های آزاده دنیا آموخت.

حجت الاسلام افشار به برگزاری مراسم دهه اول ماه محرم در مدارس علمیه قزوین اشاره کرد و افزود: همه ساله در ایام ماه محرم برنامه های سوگواری در مدارس علمیه قزوین برگزار شده و امسال نیز طبق برنامه ریزی ها، در این دهه نیز مراسم سوگواری برگزار می شود.

حجت الاسلام افشار تصریح کرد: مدرسه علمیه سفیران هدایت در مسجد مولاوردیخان، مدرسه علمیه امام صادق(ع) در مسجد پنجعلی و مدرسه علمیه شیخ الاسلام، هرشب بعد از نماز مغرب و عشا مراسم مرثیه سرایی و سخنرانی با حضور طلاب و اساتید را برگزار می کنند. همچنین به مدیران مدارس تاکید شده که در ماه محرم و صفر فضا سازی و نصب پرچم های مشکی مزین به نام مبارک امام حسین(ه) انجام شود.

 مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در دهه ماه محرم به بهترین عکس ها که از سوی طلاب در مجالس سوگواری به ثبت رسیده باشد، بعد از پایان دهه ماه محرم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار