معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امدادخمینی استان قزوین:
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امدادخمینی استان قزوین گفت: دو هزار و ۲۰ پایگاه‌ ثابت و سیار در قزوین آماده جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها هستند.
کد خبر: ۶۵۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 06 September 2018

برپایی ۲۰۲۰ پایگاه جشن عاطفه ها در قزوین

فرزاد فرهادی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: جشن عاطفه ها به مناسبت بازگشایی مدارس صبح امروز با شعار «لبخند مهر، بسته به مهر شما» فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: جشن عاطفه ها در سال جاری امروز و فردا در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه برپا می شود و همچنین ۱۱ مهرماه در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد.

فرهادی تصریح کرد: امسال دو هزار و ۲۰ پایگاه‌ کمیته ‌امداد ‌استان قزوین آماده دریافت کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌هاست که این پایگاهها شامل مساجد فعال، مراکز نیکوکاری، مدارس و پایگاه های کمیته امداد است.

وی گفت:برای برپایی جشن عاطفه ها ۱۳۰۰ پایگاه هم در مدارس برپا خواهد شد و با توزیع ۲۲۰ هزار پاکت در مدارس کمک‌های دانش آموزان با همکاری معلمان مدارس بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع می شود.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امدادخمینی استان قزوین بیان کرد: برای هر دانش آموز۲۰۰ هزار تومان برای ثبت نام و ۲۰۰ هزار تومان برای تهیه پوشاک و لوازم تحریر پیش بینی کرده ایم که در مجموع حداقل یک میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان لازم داریم.

به گفته فرهادی، سه هزار کیف برای دانش آموزان بی بضاعت خریداری خواهد شد و امسال دانش اموزان نیازمند در انتظار دریافت کمک ها نخواهند بود و تا ۲۰ شهریور ماه همه لوازم تحریر در اختیار دانش آموز قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: با تهیه پوشاک، کیف و کفش، لوازم تحریر و توزیع آن بین دانش آموزان نیازمند تلاش می کنیم سال تحصیلی بدون هیچ مشکلی آغاز شود.

فرهادی بیان کرد: با روشهای نوین امسال تلفن ۵ رقمی ۳۳۸۰۸ راه اندازی شده تا هم ارتباط با کارشناسان کمیته برقرار شده و هم بستر کمک به نیازمندان فراهم شود و پیش بینی می کنیم بیش از ۳۰۰۰ نفر در جشن عاطفه ها با ما همکاری کنند.

وی یادآور شد: سال گذشته در هدایای نقدی شاهد رشد ۳۰۰ درصدی بودیم و حدود ۵ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری و در جشن عاطفه ها نیز یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک شد و امسال هم پیش بینی می کنیم میزان کمک های مردم به ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار