رئیس کل دادگستری قزوین:
رئیس کل دادگستری قزوین گفت: جلب رضایت عمومی از اولویت های دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۶۵۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 03 September 2018

جلب رضایت عمومی از اولویت های دستگاه قضایی است

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام نورالله قدرتی روز دوشنبه در بازدید سرزده از دادگستری شهرستان آبیک به بررسی مشکلات و مسائل مربوط به این حوزه قضایی پرداخت و از نزدیک در جریان روند رسیدگی پرونده های قضایی و خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری قزوین در جریان این بازدید اظهار کرد: انتظار ما این است که در روند کاری از تمامی بسترهای خدماتی ایجاد شده از سوی دستگاه قضایی برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مردم بیش از پیش استفاده شود.

وی افزود: در مجموع تلاش ما باید بر این باشد که آگاهی بخشی را در دستگاه قضایی پیش ببریم تا مردم در امور اجتماعی و روزمره خود کمتر دچار خطا شوند چراکه این خطاها در مجموع به تشکیل پرونده در دستگاه قضایی منجر می شود.

مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: تحقق عدالت، گسترش عدل، فصل خصومت و اختلاف و تأمین امنیت رسالت بسیار عظیمی است که در هرجای کشور باشد مهم و اثر گذار است و قطعاً رضایت الهی را در پی دارد.

رئیس کل دادگستری قزوین بیان داشت: بازدیدهای سرزده منجر می‌شود تا کارکنان بدانند که زحمات و تلاش‌های آنان دیده می‌شود و این مسئله انگیزه‌ای برای آنان خواهد بود که در هر جایگاه، مقام و حوزه قضایی به عنوان یک کارگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول فعالیت اثربخش و خدمت می‌کنند.

حجت الاسلام قدرتی در پایان اظهار داشت: جلب رضایت مراجعین و مردم هدف اصلی دستگاه قضایی است و به همین خاطر بازرسی ها به صورت دوره ای از حوزه های مختلف قضایی استان صورت می پذیرد تا خدماتی که ارائه می شود بهبود یابد و این نظارت ها به منظور مچ گیری از همکاران نیست و هدف شناسایی نقاط ضعف و قدرت و برنامه ریزی برای رفع نواقص است.

در این بازدید حجت الاسلام زمانی، رئیس شوراهای حل اختلاف استان و جلالی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار