رئیس اداره بهداشت، درمان و امداد قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ارتش از بهره‌مندی ۱۰۰۰ نفر از روستای زلزله‌زده کوئیک‌نامدار شهرستان سرپل‌ذهاب از خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی به صورت رایگان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 02 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،علی‌رضا امیرنائینی ا، اظهار داشت: بیمارستان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا به مدت سه روز‌( هشتم، نهم و دهم شهریورماه) در کنار مردم زلزله‌زده سرپل‌ذهاب مستقر بود.

رئیس اداره بهداشت، درمان و امداد قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا‌ (ص) ارتش از بهره‌مندی 1000 نفر از روستای زلزله‌زده کوئیک‌نامدار شهرستان سرپل‌ذهاب از خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی خبر داد.

ارتوپدی، چشم پزشکی، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)، اطفال، خدمات داندانپزشکی (پرکردن، عصب‌کشی و جرم‌گیری)، ارائه بسته‌‌های بهداشتی و فرهنگی در راستای افزایش سطح بهداشت دام و طیور، آشنایی با بیماری‌های مشترک دام و طیور از جمله خدمات پزشکی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا بوده که به گفته امیرنائینی، به مردم این منطقه به ‌صورت رایگان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه خدمات این قررگاه با توجه به شرایط منطقه به صورت دوره‌ای به اجرا گذاشته می‌شود، افزود: این قرارگاه در آتیه نزدیک در مناطقی که با محرومیت‌های خاص پزشکی مواجه است، چنانچه احتیاج به ارائه خدمات باشد، حضور پیدا می‌کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار