رئیس کل دادگستری قزوین:
رئیس کل دادگستری قزوین در دیدار با چهار خانواده بازنشسته دستگاه قضایی استان بر تکریم مقام این قشر تاکید کرد و گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان بدون شک از سرمایه های گران بهای جامعه محسوب می شوند.
کد خبر: ۶۵۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 02 September 2018

بازنشستگان سرمایه های گران بهای جامعه هستند

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام  نورالله قدرتی در این دیدارها اظهار کرد: دوران بازنشستگی به واقع زمان خانه نشینی و پایان کار نبوده بلکه بازنشستگان سرشار از تجربیاتی هستند که جامعه و خانواده باید از آنها بهره مند شده و در واقع از سرمایه های گران بهای دستگاه ها و سازمان ها نیز محسوب می شوند.

این مقام ارشد قضایی استان دوران بازنشستگی و سالمندی را سال های رشد و کمال و نیز زمانی برای آزادی و استقلال از مسئولیت های محدود کننده دانست و یادآور شد: در واقع انسان ها در این دوران هر طور که دوست دارند بدون در نظر گرفتن محدودیت زمانی، برنامه ریزی کرده و در نیمه راه زندگی با دنیایی از تجربه، دانش و مهارت به نیمه پر لیوان نگاه می کنند و فرصت دارند تا از آن پس برای خود زندگی کنند.

 قدرتی ادامه داد: بازنشستگان سرمایه های انسانی و سرشار از تجربه و تبحر هستند که احترام به آنان در واقع تکریم به یک عمر زحمات خالصانه و خاضعانه آنان به مردم بوده و بهترین سال هایی است که در سنگر خدمت به شهروندان طی شده است.

این مسئول قضایی اضافه کرد: دیدار با همکاران سابق و با خبر بودن از احوال آنها وظیفه دینی، اعتقادی و مورد تاکید دین مبین اسلام و یکی از وظایف هر دستگاه یا سازمان به شمار می رود که باید ضمن سرکشی از دوستان و همکاران گذشته، همواره به یاد آنان بوده و در مواقع سختی های احتمالی نیز در کنارشان بود.

قدرتی در پایان با بیان اینکه بازنشستگان دستگاه قضا نباید دور از اداره و سیستم کاری سابق خود قرار بگیرند بلکه باید از تجربیات فراوان و ارزشمند سنوات خدمتی آنها که می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات امروزی باشد استفاده نمود، یادآور شد: ارایه تجارب گذشته به اتاق های فکر فرهنگ و اجتماع، در تدوین و اجرای برنامه های دستگاه قضایی می تواند مفید واقع شده و از توانمندی قضایی و مشاوره ای آنان در ارائه خدمات بهتر به مردم و ارتقای عملکرد دادگستری نیز بهره مند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار