معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون 1047 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به کشاورزان استان در بخش های مختلف پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۴۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 01 September 2018

1047 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان قزوینی پرداخت شد

به گزارش تابناک قزوین،حمیدرضا تبسمی با اعلام این خبر افزود: این میزان تسهیلات در قالب 389 طرح کشاورزی به صورت سرمایه در گردش و سرمایه ثابت به متقاضیان بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: شهرستان قزوین با معرفی 116 واحد تولیدی و دریافت 379 میلیارد ریال بیشترین میزان تسهیلات رونق تولید بخش کشاورزی را در استان به خود اختصاص داده است.

تبسمی هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه اندازی طرح های نیمه تمام بنگاه های کوچک و متوسط واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان کرد وگفت: این تسهیلات در راستای پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی به منظور حفظ اشتغال وافزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه بانک کشاورزی با پرداخت 586 میلیارد ریال معادل 56 درصد رتبه اول را در بین بانکهای عامل در پرداخت این نوع تسهیلات دربخش کشاورزی را به خود اختصاص داده است،گفت: کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرحهای دام وطیور، شیلات و گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی می توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای دریافت این تسهیلات کنند.

بخش کشاورزی در استان قزوین دارای 80 هزار بهره بردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار