رئیس کل دادگستری استان قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: همه ما مدیران باید خود را مدیون خون شهداء بدانیم و یقین بدانیم که در فردای قیامت باید پاسخگوی خون این شهیدان باشیم که از جان شیرین خود گذشتند تا جامعه آزادانه و در اوج قله های اقتدار زندگی کند.
کد خبر: ۶۴۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 28 August 2018

دنیا پرستی دامن گیر برخی از مسئولان شده است

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام  قدرتی در دیدار مردمی مسئولان قضایی با مردم شریف قزوین که در مسجد زینبیه(س) برگزار شد، اظهار کرد: فرارسیدن دهه ولایت و پیشاپیش عید سعید غدیر را خدمت شما اهالی شریف محله هادی آباد تبریک عرض می کنم و امیدوارم سیره و شیوه زندگی اهل بیت(ع) همیشه مورد توجه تان قرار گیرد زیرا تعمیق باورهای دینی در بین مردم و خصوصا جوانان موجب سعادت دنیوی و اخروی می شود.


رئیس کل دادگستری قزوین افزود: با توجه به دستورات رهبر فرزانه انقلاب و رییس معظم قوه قضاییه، دستگاه قضایی استان همه تلاش خود را برای مقابله و برخورد با مفاسد اقتصادی به کار گرفته است و در این مسیر در مقابل هیچ کسی کوتاه نخواهیم آمد و تمام قد نیز ایستاده ایم و نخواهیم گذاشت عده ای زیاده خواه و فرصت طلب با اقدامات خود آب در آسیاب دشمن بریزند.


مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: امروز جامعه دچار دنیا پرستی است و این دنیا پرستی دامن گیر برخی مسئولان نیز شده است و موجب شده که آنها را از هدف اصلی خود که همان خدمت به مردم است دور کند و امروز بخش عمده ای از نارضایتی مردم و جامعه از عملکرد ضعیف مسئولانی است که در جایگاه های مدیریتی قرار دارند.


وی تصریح کرد: همه ما مدیران باید خود را مدیون خون شهداء بدانیم و یقین بدانیم که در فردای قیامت باید پاسخگوی خون این شهیدان باشیم که از جان شیرین خود گذشتند تا جامعه آزادانه و در اوج قله های اقتدار زندگی کند پس باید قبول مسئولیت ها با هدف جلب رضایت خدا، شهداء و مردم باشد و نباید تنها همسویی سیاسی موجب شود فردی نالایق در پست های مدیریتی قرار گیرد و موجب زحمت جامعه شود.


 قدرتی خاطر نشان کرد: دشمنان این نظام اسلامی با اتحاد به دنبال ضربه زدن به این نظام مردمی هستند و در این سال ها با راه اندازی جنگ های مختلف سیاسی و اجتماعی و امروز هم با جنگ اقتصادی به دنبال این هستند که بین جامعه و حاکمیت شکاف ایجاد کنند اما این مردم همیشه نشان داده اند که پای نظام و انقلاب خود هستند و همانند سال های هشت سال دفاع مقدس با استقامت و ایثار و از خود گذشتگی در مقابل دشمنان ایستاده اند و از اتحاد آنها هراسی نخواهیم داشت.


رئیس کل دادگستری استان با اشاره به این که با کار جهادی می توان مشکلات کنونی کشور را حل کرد، افزود: امروز بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی کشور خصوصا نابسامانی در بازار های مختلف به دلیل تحریم های دشمنان و بخشی به دلیل عملکرد ضعیف و بی تدبیری مسئولان و بخشی هم به دلیل حضور فرصت طلبان، سودجویان و زیاده خواهان در بازار است که با اقدامات خود همچون احتکار به دنبال تشدید نابسامانی در بازار و اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند که دستگاه قضایی در شناسایی این افراد اقدامات خوبی داشته است و محتکران منتظر برخورد سخت دستگاه قضایی باشند.


این مقام قضایی استان توضیح داد: دستگاه قضایی استان و در راس آن دادستان قزوین به عنوان مدعی العموم جزء اولین استان هایی بودند که شناسایی انبار های احتکار را شروع کردند و توفیقات خوبی نیز حاصل شد به گونه ای که از این انبار ها چندیدن هزار کالای ضروری و اساسی مردم اعم از لوازم خانگی و مواد غذایی و ... کشف شد که به زودی حدود 100 میلیارد تومان کالای احتکارشده در سطح بازار قزوین توسط فروشگاه های معتبر و با قیمت های مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.


وی اضافه کرد: نبود مسئولیت اجتماعی در بین مردم موجب شده است که نسبت به جرائم و آسیب های اجتماعی بی تفاوت باشیم و همین بی تفاوتی افراد جامعه موجب افزایش چشمگیر جرائم و آسیب های اجتماعی در بین لایه های مختلف اعم از قشر غنی و ضعیف شده است به گونه ای که این افزایش به زنگ خطر رسیده است.


 قدرتی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی همه توان و تلاش خود را برای کاهش جرائم، معضلات و آسیب های اجتماعی به کار گرفته است اما دستگاه قضایی به تنهایی در این مسیر موفق نخواهد شد و لازم است همه دستگاه ها و نهاد ها علی الخصوص نهادهای متولی امر فرهنگ به میدان بیایند و به دستگاه قضایی کمک کنند اما آن عاملی که بیشترین تاثیر را در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت حضور مردم و جامعه در میدان عمل است و باید خود مردم به میان بیایند تا شاهد کاهش این آسیب ها باشیم زیرا دیر یا زود گریبان گیر همه و حتی مسئولان خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار