رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:تلاش برای جذب گردشگر بیشتر قزوین از اهداف مهم برنامه های هفته فرهنگی قزوین است
کد خبر: ۶۴۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 26 August 2018

تلاش برای جذب گردشگر بیشتر قزوین از اهداف مهم برنامه های هفته فرهنگی قزوین است

حکمت اله داوودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد:تلاش برای جذب گردشگر بیشتر قزوین از اهداف مهم برنامه های هفته فرهنگی قزوین است .

وی افزود: تنوع برنامه های هفته فرهنگی قزوین در سعدالسلطنه،نقاط مختلف شهر و نواحی منفصل به ارتقاء نشاط اجتماعی کمک خواهد کرد ضمن اینکه هفته فرهنگی قزوین فرصتی برای شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های گردگشگری و تاریخی قزوین به مردم در سراسر کشور است.

هفته فرهنگی قزوین سبب یک هویت جمعی می شود/ هر شهروند قزوینی یک سفیر فرهنگی است

مهدیه قافله باشی  در این باره  به خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: هفته فرهنگی قزوین در تاریخ منطقه ای قزوین ثبت شده است به همین دلیل هفته فرهنگی قزوین ، فرصت مغتنمی است تا ظرفیت و پتانسیل های قزوین را معرفی کرده و به دیگران بشناسانیم.

وی افزود: در هفته فرهنگی قزوین برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است که می تواند در جذب گردشگر موثر واقع شود ضمن اینکه این حرکت فرهنگی به شهروندان هویت و انسجام اجتماعی می دهد چرا که در قزوین علاوه بر بومی ها، دیگر اقوام کرد ، لر و ترک هم ساکن هستند و همین سبب یک هویت جمعی می شود.

این عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: شهروندان قزوینی نیز به این فضا احساس تعلق خاطر کرده و هر کدام می توانند سفیر و منبع خوبی برای هفته قزوین باشند.

به گفته قافله باشی، سازمان فرهنگی ورزرشی قزوین، ادارات تابعه شهرداری و اداره ارشاد در این امر تعامل داشته و همکاری لازم را به عمل آوردند تا هفته قزوین به بهترین شکل برای شهروندان برگزار شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار