رئیس کل دادگستری استان قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضایی در صیانت از بیت المال و مبارزه با متخلفان اقتصادی جدی است و در این زمینه هیچ کوتاهی و کم کاری از مدیران پذیرفته نیست.
کد خبر: ۶۴۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 21 August 2018

دستگاه قضایی در صیانت از بیت المال جدی است

به گزارش تابناک قزوین،شورای حفظ حقوق بیت المال استان روز سه شنبه با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان، معاون عمرانی استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی در دادگستری قزوین تشکیل جلسه داد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در این نشست اظهار کرد: همه مدیران باید نسبت به تعرض به بیت المال حساس باشند و با دقت مسائل را رصد کنند تا حقوق دولتی و مردم هدر نرود.

قدرتی افزود: اگر شیعیان حضرت علی (ع)هستیم این چه وضع زندگی است که هر روز شاهد تخلفاتی هستیم که باید شرمنده مردم باشیم.

وی بیان کرد: پرداخت پاداش  های آخر سال، استفاده از خودروهای گران قیمت، دریافت رشوه و زمینهای غیر قانونی با رانت و فساد در ادارات زیبنده نظام اسلامی نیست و نمی گذاریم این مسائل موجب نارضایتی مردم شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: با این برنامه های صدا وسیما، مطالب روزنامه ها و سخنرانی های ما مطمئن باشید به رشد عقلی نمی رسیم تا از این شرایط خارج شویم.

وی تصریح کرد: امروز واقعا چند نفر حاضرند سخنرانی علمی گوش کنند اما هزاران نفر برای کنسرت هجوم می آورند باید از خودمان بپرسیم چرا یک سخنرانی فرهنگی مورد اسقبال قرار نمی گیرد.

قدرتی اضافه کرد: فیلمهایی که در رسانه ملی پخش می شود چقدر به رشد عقلی مردم کمک می کند در حالی که قرار بود این رسانه دانشگاه باشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: با شرایطی که در کشور ایجاد شده با تشکیل دادگاههای ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی در استانها با جدیت در مبارزه با متخلفان راسخ هستیم.

به گفته وی، مدیران دستگاههای اجرایی باید در مراقبت از بیت المال در دستگاه مربوط خود همت کنند و به دستگاه قضایی پشت گرم باشند و بدانند در این مسیر هیچ کوتاهی و مسامحه از مدیران پذیرفته نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار