مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قزوین:
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در امامزادگان شاخص قزوین خبر داد و گفت: برنامه‌های آستان مقدس امامزاده حسین(ع) و بقعه چهارانبیاء(ص) به صورت زنده از سیما و صدای استان قزوین پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۴۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 21 August 2018

دعای عرفه در امامزادگان شاخص قزوین برگزار می‌شود

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین  با اشاره به برگزاری دعای پرفیض عرفه در استان اظهار کرد: ستاد برگزاری مراسم ویژه عرفه از مدتی پیش در این اداره کل تشکیل و با حضور مسئولین فرهنگی و اجرایی بقاع متبرکه استان مقرر به برگزاری دعای پرفیض عرفه در بقاع شاخص استان شد. 

وی بیان کرد: در این برنامه‌ها از افراد برجسته و ممتاز جهت قرائت این دعای پر فیض دعوت به عمل آمده و هماهنگی‌های لازم با نیروهای مردمی، پایگاه‌های بسیج، آتش نشانی و شهرداری‌های مناطق برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم صورت پذیرفته است. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: این مراسم در اکثر نقاط استان قزوین برگزار می‌شود از جمله به صورت شاخص در شهرستان البرز در امامزاده احمد و محمود(ع) حصارخروان، شهرستان بوئین زهرا در امامزاده محمد طاهر(ع) آوج و امامزاده ابراهیم(ع) حسین آباد و همچنین در شهرستان تاکستان در بقعه آقا سیدعلی موسوی شارینی اسفرورین برگزار می‌شود. 

این مسئول خبر داد: مراسم پرفیض دعای عرفه در شهرستان قزوین نیز در امامزادگان شاخص سطح شهر همچون امامزاده حسین(ع)، آستان مقدس چهارانبیاء(ص)، امامزاده سلطان سید محمد(ع)، امامزاده علی(ع)، امامزاده آمنه خاتون(س)، امامزاده بی بی شهربانو(س)، امامزاده حلیمه خاتون(ع) و زبیده خاتون(س) برگزار می‌شود. 

وی افزود: همه این برنامه‌ها به صورت همزمان از ساعت 16 روز سه شنبه (30 مرداد ماه) مصادف با روز عرفه برگزار خواهد شد که برنامه‌های آستان مقدس امامزاده حسین(ع) و بقعه چهارانبیاء(ص) به صورت زنده از سیما و صدای استان قزوین پخش می‌شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار