رئیس پلیس فتا استان قزوین:
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قزوین از دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز به صورت اینترنتی از حساب بانکی پدر خود می‌کرد؛ خبر داد.
کد خبر: ۶۴۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 21 August 2018

پسری در قزوین حساب پدر خود را خالی کرد

سرهنگ فخرالدین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: با مراجعه احدی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز به صورت اینترنتی از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: متهم دستگیر شده فرزند شاکی بوده که در بازجویی های فنی ماموران پلیس فتا با مشاهده مدارک غیرقابل انکار، به بزه انتصابی اعتراف و اذعان داشت با توجه به دسترسی به کارت عابربانک پدرش از اعتماد ایشان سوء استفاده کرده و به صورت وخفیانه برای حساب بانکی وی رمز دوم فعال و سپس اقدام به خرید اینترنتی کرده است. 

رئیس پلیس فتا از شهروندان خواتنار شد: نکات امنیتی در خصوص استفاده از کارت های بانکی را رعایت و به هیچ وجه اطلاعات کارت های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورت مجبور بودن در اسرع وقت رمز اول و دوم بانکی را حتما تغییر دهند. 

وی هشدار داد: نکات امنیتی در خصوص استفاده از کارت های بانکی را رعایت و به هیچ وجه اطلاعات کارت های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و جهت اطلاع از تراکنش های بانکی خود، همچنین در اسرع وقت سامانه پیامکی حساب های بانکی خود را فعال تا از تراکنش‌های حساب بانکی خود مطلع شوید.

وی بیان کرد: با این کار می‌توانید مانع برداشت‌های غیرمجاز شوید زیرا هنگامیکه هرگونه برداشت غیر مجاز را مشاهده کردید می‌توانید برای مسدودی حساب بانکی خود اعم از مراجعه حضوری به بانک و یا استفاده از خدمات بدون کارت عابر بانک‌ها اقدام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار