استاندار قزوین خبر داد:
-استاندار قزوین گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۴۲۴ پروژه دولتی، خصوصی و مشارکتی با اعتباری بالغ بر ۶۵۱ میلیارد تومان در استان افتتاح و برای یک هزار نفر شغل ایجاد می شود.
کد خبر: ۶۴۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 21 August 2018

افتتاح ۱۴۲۴ پروژه در هفته دولت در استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز دوشنبه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در نشست خبری با تشریح برنامه های پیش بینی شده در این هفته با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی، باهنر و وحید دستجردی اظهار کرد: شهید رجایی از ویژگی های رفتاری و اخلاقی خاصی برخوردار بود که حتی با چنین خصوصیت هایی پس از ریاست جمهوری تغییری نکرد طوری که بنی صدر بدترین الفاظ را بکار می برد اما شهید رجایی به او اهانت نمی کرد.

وی افزود: هفته دولت با شعار "شفافیت، پاسخگویی و کار آمدی"  آغاز می شود که برنامه هایی در راستای افتتاح پروژه ها برای آن در نظر گرفته شده است.

زاهدی ادامه داد: در زمینه شفاف سازی در نظام اداری و اجرایی رسانه ها نقش اساسی دارند و می توانند کمک کنند تا این روند با سرعت صورت گیرد.

استاندار یادآورشد: هرجا حق مردم است تا بدانند باید گفته شود تا فساد و ناکارآمدی کمتر شود زیرا اگر عملکرد دستگاهها شفاف نباشد نمی توان  در مقابل فساد ایستاد در نتیجه انتظار می رود همکاری متقابلی بین رسانه ها و مسئولان صورت گیرد.

زاهدی با اشاره به طرح های آماده افتتاح گفت: همزمان با هفته دولت ۱۴۲۴ پروژه در هفته دولت افتتاح می شود که ۱۲۱۳ طرح بخش دولتی، ۸۲ پروژه بخش دولتی، ۸۲ پروژه بخش خصوصی و ۱۲۹ پروژه مشارکتی است.

وی بیان کرد: با افتتاح طرح های یاد شده زمینه اشتغال یک هزار نفر در مناطق مختلف استان فراهم می شود.

استاندار گفت: درافتتاح طرحهای زیربنایی، عمرانی، کشاورزی، صنعتی و فرهنگی از نظر تعداد با ۳۲ درصد رشد و میزان اعتبار با افزایش ۴۲ درصدی روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: ۱۲۱۳ پروژه بخش دولتی با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۵۰ نفر، ۸۲ پروژه بخش خصوصی با ۴۱۸ میلیارد تومان و اشتغال ۸۲۰ نفر و ۱۲۹ پروژه مشارکتی با ۶۶ میلیارد تومان و اشتغال ۱۳۰ نفر در این ایام افتتاح می شود.

زاهدی بیان کرد:دربخش زیربنایی، شهرداری ها و دهیاری ها تعداد ۱۱۴۷ پروژه با ۴۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، امور اقتصادی ۱۴۶ پروژه با ۱۲۷ میلیارد و ۵۷۷ میلیون تومان و امور فرهنگی و اجتماعی ۱۳۱ پروژه با ۷۵ میلیارد و ۸۴ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

استاندار قزوین بیان کرد: در هفته دولت ۱۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی به واجدان شرایط واگذار می شود که ۱۲۰۰ واحد در قالب طرح های بهسازی مسکن روستایی، ۳۰۶ واحد مسکن مهر  و ۴۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار