مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین خبر داد:
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: نخستین استارت تاپ ویکند روستایی منطقه ای کشور به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 20 August 2018

اولین استارتاپ ویکند روستایی کشور در قزوین برگزار می شود

به گزارش تابناک قزوین،مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: نخستین استارت تاپ ویکند روستایی منطقه ای کشور به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

اکرم نجفی افزود: این رویداد با شرکت 200 نفر از استان های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و قزوین، دهم تا سیزدهم شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این استارتاپ با 12 رویکرد از جمله گردشگری و صنایع دستی، محیط زیست و پسماند، بازاریابی و فروش با محوریت روستا برگزار خواهد شد،گفت: فرصت ارسال ایده‌ها تا پنجم شهریور است و پس از بررسی طرح‌ها و پذیرش آن‌ها در یک پیش رویداد، تیم‌ها تشکیل شده و زیر نظر مربیان متخصص فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: این استارت‌آپ، سیزدهم شهریور با معرفی ایده‌های برتر و اهدای جوایز به آن‌ها به کار خود خاتمه می‌دهد.

استارت‌آپ ویکند برنامه‌ای است که در آن گروهی از مدیران، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صاحبان ایده دور هم جمع شده و تیم‌هایی تشکیل می‌دهند تا با ارائه نمونه اولیه‌ای از کار خود به ایجاد یک شرکت نوپا و کسب و کار جدید بپردازند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار