از سوی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: مسابقات فوتبال پیشکسوتان محلات شهر قزوین از سوی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۶۴۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 19 August 2018

مسابقات فوتبال پیشکسوتان محلات شهر قزوین آغاز شد/آغاز مسابقات فوتبال گل کوچک محلات شهر قزوین

محمد درافشانی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی، سرزنده نگه داشتن شهر قزوین، توسعه نشاط عمومی و ارتقای سطح سلامت با ورزش از جمله اهداف برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوتان محلات است.

وی افزود: مسابقات فوتبال پیشکسوتان محلات با حضور ۱۵ تیم در رده سنی ۴۵ به بالا در قالب سه گروه پنج تیمی از ساعت ۲۱ تا ۲۴ در زمین چمن مصنوعی شقایق در حال برگزاری است.

به گفته وی، مسابقه فینال پیشکسوتان محلات ۷ شهریور ماه سالجاری برگزار می شود.

آغاز مسابقات فوتبال گل کوچک محلات شهر قزوین

درافشانی در ادامه از آغاز مسابقات فوتبال گل کوچک محلات شهر قزوین خبر داد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان کودکان و نوجوانان، توسعه ورزش همگانی در میان آنان و ترویج برنامه فراغت فعال و ورزشی در محلات از جمله اهداف برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک محلات است.

درافشانی افزود: ۵۴ تیم در دو رده سنی متولدین «۸۴ و ۸۵» و متولدین «۸۶ و ۸۷» در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی اظهار کرد: در رده سنی متولدین «۸۴ و ۸۵» ۲۸ تیم و در رده سنی متولدین «۸۶ و ۸۷» نیز ۲۶ شرکت کرده است، این مسابقات به صورت گروهی و حذفی و در دو وقت ۱۲ دقیقه ای برگزار می شود.

درافشانی بیان کرد: مسابقات در زمین چمن مصنوعی میلاد و کانون رشد از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۳ و بعد از ظهر ها ۱۶ تا ۲۱ شب برگزار می شود و مسابقه فینال نیز ۳۱ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار