از سوی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:
کارگاه آموزشی «مادر قلب خانواده» از سوی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در ناحیه منفصل شهری چوبیندر برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 16 August 2018

کارگاه آموزشی «مادر قلب خانواده» در قزوین برگزار شد

به گزارش تابناک قزوین،کارگاه آموزشی «مادر قلب خانواده» روز پنجشنبه از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در ناحیه منفصل شهری چوبیندر برگزار شد.

زینب السادات بهرامی، روانشناس در این کارگاه آموزشی گفت:یکی از بزرگ ترین و مهمترین اهداف و دغه غه های همه ما انسان ها در سراسر کره خاکی، دستیابی به خوشبختی است، امام خوشبختی چیست آیا خوشبختی شامل تحصیلات عالی، شغل پردرآمد یا یک خانواده شاد با فرزندانی سالم است؟

بهرامی افزود: به طور حتم معنی خوشبختی هر چه باشد تنها در کانون یک خانوداه امن و سرشار از آرامش محقق می شود.

وی اظهار کرد:زن و مردی که مایه ی آرامش و شادی یکدیگر باشند، راه رسیدن به خوشبختی برای تمام اعضای خانواده همواره می کنند، مردی که لحظات لذت بخش صمیمانه ای را در خانواده سپری کرده باشد در محل کار خود نیز موفق تر است و زنی می تواند فرزندانی سالم پرورش دهد که همسری مهربان و مسئول در کنار خود داشته باشد.

این روانشناس با بیان اینکه عشق، محب و صمیمت اساس و بنای اصلی جامعه ای سالم، شاد، آرام و امن است، گفت:خانواده مطلوب آن است که آرامش در بین اعضای آن حکمفرما باشد، در واقع هدف زن و مردم از تشکیل خانواده چیزی جز آرامش نیست و آرامش یعنی خوشبختی خانواده هایی که آرامش دارند می توانند فرزندانی تربیت کنند که وارد الگوی صحیح تربیتی شوند و جامعه ای سالم را بسازند.

بهرامی افزود:بسیاری از اختلافات و کاستی موجود در روابط زوج ها، ریشه در ناآگاهی و کم آگاهی آنها از شیوه ی صحیح برقراری ارتباط با همسر دارد که با دستیابی به آگاهی، بسیاری از این مشکلات به راحتی از بین می رود.

در این کارگاه آموزشی در خصوص تفاوت های زن و مرد و راهکاری برقراری تفاهم و سبک های بحث وتبادل نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار