معاون اقتصادی استاندار:
معاون اقتصادی استاندار در نشست کارگروه اشتغال استان قزوین گفت: تاکنون 87 درصد سهم تخصیص یافته به استان در خصوص تسهیلات اشتغالزایی روستایی به متقاضیان تحقق یافته است.
کد خبر: ۶۴۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 15 August 2018

87 درصد سهمیه تسهیلات اشتغالزایی روستایی استان قزوین تخصیص یافت

به گزارش تابناک قزوین،"منوچهر حبیبی" روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال استان قزوین افزود: تاکنون 87 درصد سهم تخصیص یافته به استان در خصوص تسهیلات اشتغالزایی روستایی به متقاضیان ارایه شده است.

این مسئول با بیان اینکه بیشترین میزان تسهیلات ارایه شده اشتغالزایی روستایی مربوط به شهرستان آبیک بوده است، گفت: باید رقم این تسهیلات در شهرستان های آوج و بویین زهرا نیز افزایش یابد چرا که متقاضیان زیادی برای طرح های اقتصادی خرد و کوچک روستایی در این نقاط وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه جهاد کشاورزی و کمیته امداد در انجام تعهدات اشتغالزایی خوب عمل کرده اند که این رویه باید ادامه یابد، یادآور شد: رتبه قزوین در ارایه تسهیلات اشتغالزایی روستایی بین چهارم تا ششم کشور شناور است.

وی اظهار کرد: تاکنون در حوزه تسهیلات اشتغال فراگیر نیز 134 میلیارد ریال وام به 17 طرح اقتصادی استان تخصیص یافته است.

این مسئول گفت: با ارایه این تسهیلات برای 179 نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: طی هفته گذشته یک هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات برای تخصیص به 2 طرح بزرگ اقتصادی استان از صندوق توسعه ملی جذب شده است که اشتغال قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار