معاون اقتصادی استانداری قزوین:
معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: برای برخورد با مفاسد نیازمند اصلاح قوانین و درک شرایط و اختیارات ویژه هستیم.
کد خبر: ۶۴۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 15 August 2018

مبارزه با مفاسد نیازمند قوانین و برخورد ویژه است

به گزارش تابناک قزوین،منوچهر حبیبی در جلسه هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: شرایط کشور ویژه است و برخورد با مفاسد هم باید ویژه باشد که در این راستا به قوانینی متناسب با شرایط کنونی نیازمندیم.


وی اضافه کرد: برخی قوانین امروز دست و پاگیر است و برای نمونه برای ترخیص دو کانتینر تخم مرغ که فاسد شدنی است موانعی داشتیم که با قبول مسئولیت قانونی توانستیم آن را از گمرک ترخیص کنیم و این ضوابط مشکل ساز است.


حبیبی بیان کرد: در حالی که بخشودگی جرائم بانکی مصوب شده در استانها منتظر ابلاغ هستند که این کار شش ماه زمان می برد و در اجرا چالش جدی داریم لذا همه باید شرایط را درک کنیم و از آبروی خود بگذریم و تصمیم مقتضی بگیریم تا هزینه بیشتری ندهیم.


حبیبی گفت: امروز افزایش دما، سرمازدگی و تصمیمات ترامپ این موجود عجیب خلقت مشکلات را دو چندان کرده و وضعیت داخلی و امور بین الملل هم مزید بر علت شده و همه دستگاهها باید وارد کار شوند تا به نتیجه برسیم.


معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: تصمیمات باید استانی باشد و متناسب با شرایط اقدام کرده و از ظرفیت داخلی با برنامه ریزی استفاده کنیم.


وی بیان کرد: قزوین از مناطق تولید مرغ و تخم مرغ و تامین کننده نیاز کشور هم هست که روزی ۲۰ تن مرغ منجمد هم توزیع می شود که باید نظارت بر آن جدی گرفته شود.


حبیبی تصریح کرد: روزانه ۱۲ تن گوشت قرمز با قیمت هر کیلو ۳۲ هزار تومان وارد چرخه می شوئد و برای تنظیم بازار نیازمند همکاری دستگاه قضایی و تشکلهای خصوصی هستیم.


معاون اقتصادی استانداری گفت: ۴۵ تا ۵۰ فروشگاه بزرگ برای توزیع گوشت مرغ منجمد در استان پیش بینی شده تا بازار تنظیم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار