براثر وقوع سیل در قزوین؛
مدیر دامپزشکی شهرستان آوج گفت: بر اثر وقوع سیل در شهرستان آوج بیش از ۱۰ هزار دام و طیور در این شهرستان تلف شدند.
کد خبر: ۶۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 21 July 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از تسنیم، امین یوسفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس آمارهای بدست آمده بر اثر وقوع سیل در شهرستان آوج، بیش از 10 هزار دام و طیور در این شهرستان تلف شدند.

وی بیان کرد: در راستای برآورد خسارت احتمالی ناشی از سیل در آوج، دو اکیپ از سوی دامپزشکی به منظور بررسی خسارات احتمالی به محل حادثه و روستاهای شهرستان آوج اعزام شدند.

مدیر دامپزشکی شهرستان آوج با اشاره به اینکه با مسئولان مربوطه به منظور دفن بهداشتی لاشه دام و طیور تلف شده هماهنگی‌های لازم صورت گرفت، تصریح کرد: به منظور دفن بهداشتی و اصولی لاشه دام و طیور تلف شده در آوج با مسئولان مربوط هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و این اقدام به خوبی انجام شد.

یوسفی با بیان این مطلب که احتمال بارندگی مجدد در روزهای آینده وجود دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه احتمال بارندگی مجدد در شهرستان آوج در چند روز آینده وجود دارد تیم‌های عملیاتی در حالت آماده‌باش به سر می‌برند تا در صورت وقوع حادثه اقدامات و کمک‌رسانی لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان باید تعامل و مشارکت لازم را با تیم‌های عملیاتی مستقر در شهرستان آوج داشته باشند، عنوان کرد: به منظور کاهش خسارات و انجام اقدامات عملیاتی در این زمینه، شهروندان باید تعامل و مشارکت لازم با تیم‌های عملیاتی مستقر را داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار