مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین :
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از فروش اینترنتی زمین صنعتی در استان قزوین خبر داد و گفت: این اقدام برای نخستین بار در کشور انجام می شود که این اقدام از رانت خواری نیز جلوگیری می کند.
کد خبر: ۶۴۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 12 August 2018

فروش اینترنتی زمین صنعتی در استان کلید می خورد/رتبه نخست قزوین در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجیبه گزارش تابناک قزوین،حمیدرضا خانپور در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: ۴هزار و ۵۸۹هکتار زمین صنعتی در سطح استان در اختیار داریم که ۷۷۰ هکتار از آن سند تفکیکی دارد. 

وی افزود: ۳تصفیه خانه فعال در شهرک های صنعتی استان داریم و به زودی ۲تصفیه خانه جدید نیز احداث می شود که در مرحله جذب پیمانکار قرار دارد. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه در حال حاضر ۷۳ واحد کارگاهی در  شهرک های صنعتی استان فعال است افزود: راه اندازی  شهرک کارگاهی و شهرک صنعتی مختص نیروگاه های خورشیدی مقیاس کوچک را نیز از دیگر برنامه های پیش رو است.

خانپور تصریح کرد: ۴۷ واحد صنعتی و تولیدی استان که پروانه بهره برداری داشتند اما بنا به دلایل مختلف توانایی اداره واحد مرتبط با خود را نداشتند با ارایه درخواست موفق به واگذاری واحد صنعتی خود شدند. 

به گفته وی،دهم تیرماه سال جاری که مصادف با روز صنعت بود، شهرک صنعتی کاسپین به عنوان شهرک برتر کشور انتخاب شد که افتخار بزرگی است. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بیان کرد: استان قزوین رتبه نخست جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است و برنامه ریزی شده برای نخستین بار در کشور فروش اینترنتی زمین صنعتی را راه اندازی کنیم. 

خانپور افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون۱۶۰ سرمایه گذار خارجی و داخلی را در شهرک های صنعتی استان جذب کردیم از سوی دیگر،۴۳ میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت های شهرک های صنعتی اختصاص دادیم که تاکنون برای۱۵.۵ میلیارد تومان آن پیمانکار جذب شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار